Bernadette

Babyshower restaurant Jansz, Pulitzer hotel

Beoordeling van Pulitzer Amsterdam
5,0 van 5 bollen25 mrt 2024 beoordeeld
Geweldig georganiseerde babyshower door restaurant Jansz in het Pulitzer hotel! Van de aankleding van de afgehuurde ruimte, de bediening tot het eten, alles was super goed!

Zeker een aanrader om je babyshower bij Jansz te laten organiseren!
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 28 mrt 2024
Beste bernadettevw,

Bedankt voor het delen van je ervaring met de babyshower die georganiseerd werd door restaurant Jansz in het Pulitzer Amsterdam! We zijn zo blij te horen dat alles tot in de puntjes geregeld was en dat je ervaring super goed was, van de aankleding van de ruimte tot het eten en de bediening.

Het is fantastisch om te weten dat je de babyshower bij Jansz zou aanraden aan anderen. We doen ons best om speciale momenten zoals deze onvergetelijk te maken, en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor je aanbeveling en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te verwelkomen bij het Pulitzer hotel!

Volledig restitueerbaar
6.1 km van Pulitzer Amsterdam
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 12 maart 2024

Heerlijk verblijf, prachtig hotel op de gracht midden in de 9 straatjes. Mooie kamers. Leuke bar en binnentuin voor hapje en drankje. Prachtige lobby en vriendelijke ontvangst. Genoten van ons weekendje Amsterdam!

Datum van verblijf: maart 2024
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2024

Beste Coastal605043,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad bij Pulitzer Amsterdam en dat u heeft genoten van de prachtige locatie aan de gracht in het hart van de 9 straatjes. Het doet ons goed te horen dat u de mooie kamers, gezellige bar en binnentuin, en vriendelijke ontvangst heeft gewaardeerd.

We streven er altijd naar om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, en het is fantastisch om te horen dat we daarin zijn geslaagd tijdens uw weekendje Amsterdam. Mocht u in de toekomst terugkeren naar onze stad, dan hopen we u opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo aangenaam verblijf!

Beoordeeld op 5 december 2023

Ik had een boekpresentatie in het Pulitzer en het was helemaal perfect op alle gebieden, het was tot in de puntjes verzorgd, iedereen was supervriendelijk en ook viel me op dat het team heel hecht was, ze hebben plezier in hun werk en in elkaar en daardoor loopt het zo geweldig soepel. Complimenten Ron Ruby Leo Myrthe en iedereen!

Datum van verblijf: december 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2023

Beste T8604ZBsimone,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring tijdens de boekpresentatie in Pulitzer Amsterdam. We zijn verheugd te horen dat alles tot in de puntjes verzorgd was en dat u tevreden was met het vriendelijke en hechte team.

Uw complimenten aan Ron, Ruby, Leo, Myrthe en het hele team worden zeer gewaardeerd. We streven ernaar om een gastvrije en plezierige sfeer te creëren, en het doet ons deugd te horen dat dit tot uiting kwam tijdens uw bezoek aan de boekpresentatie.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Pulitzer Amsterdam.

Beoordeeld op 23 november 2023

Prachtige kamer en heerlijk avondeten en a la carte ontbijt bij Jansz. De sfeer in het hotel voelt huiselijk en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel bevindt zich midden in de 9 straatjes en vanuit daar ben je in nog geen 10 minuten lopen op de Dam.

Datum van verblijf: november 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2023

Beste Y2485UCsuzannel,

Het is geweldig om te horen dat u een heerlijk verblijf bij ons heeft gehad. Het verheugt ons dat u de ambiance van ons hotel, evenals de gastvrijheid van ons personeel, heeft gewaardeerd.

We zijn ook blij dat u genoten heeft van ons à la carte ontbijt bij Jansz en het avondeten. Het is altijd onze bedoeling om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden.

We hopen de gelegenheid te hebben om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Hotel Pulitzer Amsterdam.

General Manager

Beoordeeld op 21 november 2023

İk wil ten eerste aangeven dat ik tevreden ben geweest over elk aspect. Vanaf het begin werd alles duidelijk gecorrespondeerd en werd er snel contact opgenomen met mij. De dag zelf hebben wij als zeer prettig ervaren. De service en het eten was top. De versiering was erg mooi. Kortom ik geef alles een 10/10. İk zou zeker terugkomen! Dank je wel Lieke voor de fijne ervaring die jullie ons hebben geboden.

Datum van verblijf: november 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2023

Beste 892nazlic,

Hartstikke bedankt dat je de tijd hebt genomen om je Pulitzer ervaring met ons te delen.

Het is goed om te lezen dat je een fijne babyshower bij ons heeft gehad, en dat wij u konden helpen met het vieren van dit speciale moment. We gaan uw complimenten zeker delen met onze collega's, vooral Lieke.
We hopen uw nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 oktober 2023

Vandaag met twee stellen en twee kids uit eten gegaan bij Jansx Pullitzer restaurant. Een woord samengevat: splendid! Eten was verrukkelijk, kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en ik was onder de indruk van de wijnkennis van de staf en wijnassortiment. Cijfer 9,99 van de 10.

Kamertip: Van te voren reserveren, is top hotel en restaurant en een populaire locatie
Datum van verblijf: oktober 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2023

Beste Trail64905078670,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw recente dinerervaring bij Jansz in het Pulitzer restaurant, en we zijn verheugd te horen dat u en uw gezelschap zo'n fantastische tijd hebben gehad.

Het doet ons deugd te vernemen dat u heeft genoten van ons heerlijke eten, en dat zowel u als de kinderen zich uitstekend hebben vermaakt. Het is geweldig om te weten dat onze selectie wijnen en de kennis van ons personeel indruk op u hebben gemaakt.

We streven er voortdurend naar om onze gasten een onvergetelijke culinaire ervaring te bieden en het verheugt ons dat we daarin zijn geslaagd. We zullen uw lovende woorden delen met ons team, wat voor hen een enorme bron van inspiratie zal zijn.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Jansz voor nog een onvergetelijke culinaire reis. Als er iets is wat we voor uw volgende bezoek kunnen regelen, aarzel dan niet om ons te laten weten.

General Manager