T8604ZBsimone

Boekpresentatie perfect

Beoordeling van Pulitzer Amsterdam
5,0 van 5 bollen5 dec 2023 beoordeeld
Ik had een boekpresentatie in het Pulitzer en het was helemaal perfect op alle gebieden, het was tot in de puntjes verzorgd, iedereen was supervriendelijk en ook viel me op dat het team heel hecht was, ze hebben plezier in hun werk en in elkaar en daardoor loopt het zo geweldig soepel. Complimenten Ron Ruby Leo Myrthe en iedereen!
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 dec 2023
Beste T8604ZBsimone,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en het delen van uw positieve ervaring tijdens de boekpresentatie in Pulitzer Amsterdam. We zijn verheugd te horen dat alles tot in de puntjes verzorgd was en dat u tevreden was met het vriendelijke en hechte team.

Uw complimenten aan Ron, Ruby, Leo, Myrthe en het hele team worden zeer gewaardeerd. We streven ernaar om een gastvrije en plezierige sfeer te creëren, en het doet ons deugd te horen dat dit tot uiting kwam tijdens uw bezoek aan de boekpresentatie.

Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Pulitzer Amsterdam.

1.7 km van Pulitzer Amsterdam
Gratis parkeren
0.5 km van Pulitzer Amsterdam
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 23 november 2023

Prachtige kamer en heerlijk avondeten en a la carte ontbijt bij Jansz. De sfeer in het hotel voelt huiselijk en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel bevindt zich midden in de 9 straatjes en vanuit daar ben je in nog geen 10 minuten lopen op de Dam.

Datum van verblijf: november 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2023

Beste Y2485UCsuzannel,

Het is geweldig om te horen dat u een heerlijk verblijf bij ons heeft gehad. Het verheugt ons dat u de ambiance van ons hotel, evenals de gastvrijheid van ons personeel, heeft gewaardeerd.

We zijn ook blij dat u genoten heeft van ons à la carte ontbijt bij Jansz en het avondeten. Het is altijd onze bedoeling om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden.

We hopen de gelegenheid te hebben om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in Hotel Pulitzer Amsterdam.

Beoordeeld op 21 november 2023

İk wil ten eerste aangeven dat ik tevreden ben geweest over elk aspect. Vanaf het begin werd alles duidelijk gecorrespondeerd en werd er snel contact opgenomen met mij. De dag zelf hebben wij als zeer prettig ervaren. De service en het eten was top. De versiering was erg mooi. Kortom ik geef alles een 10/10. İk zou zeker terugkomen! Dank je wel Lieke voor de fijne ervaring die jullie ons hebben geboden.

Datum van verblijf: november 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2023

Beste 892nazlic,

Hartstikke bedankt dat je de tijd hebt genomen om je Pulitzer ervaring met ons te delen.

Het is goed om te lezen dat je een fijne babyshower bij ons heeft gehad, en dat wij u konden helpen met het vieren van dit speciale moment. We gaan uw complimenten zeker delen met onze collega's, vooral Lieke.
We hopen uw nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 15 oktober 2023

Vandaag met twee stellen en twee kids uit eten gegaan bij Jansx Pullitzer restaurant. Een woord samengevat: splendid! Eten was verrukkelijk, kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en ik was onder de indruk van de wijnkennis van de staf en wijnassortiment. Cijfer 9,99 van de 10.

Kamertip: Van te voren reserveren, is top hotel en restaurant en een populaire locatie
Datum van verblijf: oktober 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2023

Beste Trail64905078670,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw recente dinerervaring bij Jansz in het Pulitzer restaurant, en we zijn verheugd te horen dat u en uw gezelschap zo'n fantastische tijd hebben gehad.

Het doet ons deugd te vernemen dat u heeft genoten van ons heerlijke eten, en dat zowel u als de kinderen zich uitstekend hebben vermaakt. Het is geweldig om te weten dat onze selectie wijnen en de kennis van ons personeel indruk op u hebben gemaakt.

We streven er voortdurend naar om onze gasten een onvergetelijke culinaire ervaring te bieden en het verheugt ons dat we daarin zijn geslaagd. We zullen uw lovende woorden delen met ons team, wat voor hen een enorme bron van inspiratie zal zijn.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Jansz voor nog een onvergetelijke culinaire reis. Als er iets is wat we voor uw volgende bezoek kunnen regelen, aarzel dan niet om ons te laten weten.

Beoordeeld op 24 augustus 2023

Geweldig hotel. personeel zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Kamer was fantastisch met een mooi uitzicht over de gracht. Het bed sliep geweldig.
Ontbijt was echt goed, vooral de Eggs Benedict

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2023

Beste JohanV231276,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Pulitzer ervaring te delen.
Het is goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. En dat u heeft genoten van de kamer en het ontbijt.
We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 8 maart 2023

Het Pulitzer Amsterdam is een klasse hotel, waarbij je bij binnenkomst je meteen op het gemak voelt. Het hotelpersoneel is heel vriendelijk en professioneel.
Voor lekker eten en drinken kun je terecht in de Pulitzer Garden en bij restaurant Jansz en in de sfeervolle Pulitzer Bar kun je heel goed terecht voor een borrel of een cocktail.
De kamers zijn gezellig en leuk ingericht en voorzien van een mooie badkamer en we hebben heerlijk geslapen. Het bed, het dekbed en de kussens zijn helemaal top.

Datum van verblijf: maart 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2023

Beste 661RonaldV,

Hartstikke bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Pulitzer ervaring te delen met ons.
Het is fantastisch om te lezen dat u heeft genoten van zowel de kamer als al onze faciliteiten.
We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met hartelijke groeten,