Trail64905078670

Top top top

Beoordeling van Pulitzer Amsterdam
5,0 van 5 bollen15 okt 2023 beoordeeld
Vandaag met twee stellen en twee kids uit eten gegaan bij Jansx Pullitzer restaurant. Een woord samengevat: splendid! Eten was verrukkelijk, kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en ik was onder de indruk van de wijnkennis van de staf en wijnassortiment. Cijfer 9,99 van de 10.
Datum van verblijf: oktober 2023
Kamertip: Van te voren reserveren, is top hotel en restaurant en een populaire locatie
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 okt 2023
Beste Trail64905078670,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw recente dinerervaring bij Jansz in het Pulitzer restaurant, en we zijn verheugd te horen dat u en uw gezelschap zo'n fantastische tijd hebben gehad.

Het doet ons deugd te vernemen dat u heeft genoten van ons heerlijke eten, en dat zowel u als de kinderen zich uitstekend hebben vermaakt. Het is geweldig om te weten dat onze selectie wijnen en de kennis van ons personeel indruk op u hebben gemaakt.

We streven er voortdurend naar om onze gasten een onvergetelijke culinaire ervaring te bieden en het verheugt ons dat we daarin zijn geslaagd. We zullen uw lovende woorden delen met ons team, wat voor hen een enorme bron van inspiratie zal zijn.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Jansz voor nog een onvergetelijke culinaire reis. Als er iets is wat we voor uw volgende bezoek kunnen regelen, aarzel dan niet om ons te laten weten.

0.5 km van Pulitzer Amsterdam
6.1 km van Pulitzer Amsterdam
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 24 augustus 2023

Geweldig hotel. personeel zeer vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Kamer was fantastisch met een mooi uitzicht over de gracht. Het bed sliep geweldig.
Ontbijt was echt goed, vooral de Eggs Benedict

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2023

Beste JohanV231276,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Pulitzer ervaring te delen.
Het is goed om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. En dat u heeft genoten van de kamer en het ontbijt.

Hotel Manager

Beoordeeld op 8 maart 2023

Het Pulitzer Amsterdam is een klasse hotel, waarbij je bij binnenkomst je meteen op het gemak voelt. Het hotelpersoneel is heel vriendelijk en professioneel.
Voor lekker eten en drinken kun je terecht in de Pulitzer Garden en bij restaurant Jansz en in de sfeervolle Pulitzer Bar kun je heel goed terecht voor een borrel of een cocktail.
De kamers zijn gezellig en leuk ingericht en voorzien van een mooie badkamer en we hebben heerlijk geslapen. Het bed, het dekbed en de kussens zijn helemaal top.

Datum van verblijf: maart 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2023

Beste 661RonaldV,

Hartstikke bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Pulitzer ervaring te delen met ons.
Het is fantastisch om te lezen dat u heeft genoten van zowel de kamer als al onze faciliteiten.

Beoordeeld op 26 februari 2023 via mobiele applicatie

Wat een hoogtepunt moest zijn van ons weekend in Amsterdam, was precies het tegenovergestelde.
Ontvangst was ondermaats. Het personeel van de bar arrogant. Lawaai tot laat ´s avonds in de gangen.
Het hoogtepunt was ons vertrek dankzij een erg sympathieke en behulpzame voiturier.

Datum van verblijf: februari 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2023

Beste 906carolinet,

Bedankt voor het delen van uw Pulitzer ervaring.
Het is spijtig om te lezen dat u niet tevreden was met de geleverde service.
Zou u wellicht een email met uw feedback kunnen sturen naar: rdoperationsleads@pulitzeramsterdam.com. Hierdoor kunnen wij ons meteen verbeteren.
We hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 7 februari 2023

Heerlijk hotel op een fantastische plek, goede service met heerlijk eten en drinken. We konden fietsen huren bij het hotel en hebben de gehele stad op de fiets kunnen bekijken. Echt een aanrader voor Amsterdam.

Datum van verblijf: februari 2023
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2023

Beste mvoet,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen in Pulitzer.

Het is fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in het hotel en van Amsterdam!

Beoordeeld op 1 februari 2023

Na een welkome begroeting waren we wat aan de vroege kant en was de kamer nog niet helemaal klaar. We konden Amsterdam in (fietsen stonden klaar) en werden netjes gebeld toen de kamer klaar was.
De kamer was fantastisch, we keken uit over de Keizersgracht. Al met al een geweldige ervaring. Een echte aanrader voor iedereen! We komen graag terug.

Datum van verblijf: december 2022
Caroline van Kessel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2023

Beste ludyj2023,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw Pulitzer ervaring te delen.
Het is geweldig om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en de complimenten over de kamers en de medewerkers!