Beoordeeld op 18 april 2018

Wij hebben een super verjaardagsdiner van onze tweeling gehad in de private dining van het Pulitzer hotel. De kamer was super versierd incl leuk speelgoed, het eten was heerlijk en de service is uitstekend! Zeker een aanrader!

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Beste Floor-MK.

Hartelijk bedankt voor je beoordeling!

Wij waarderen u positieve woorden en zijn blij dat u restaurant Jansz. heeft gekozen om uw tweelings verjaardag te vieren.

Wij verwelkomen u en uw familie graag terug voor de volgende speciale gelegenheid.

Beoordeeld op 1 april 2018

Pulitzer is en blijft een bijzondere plaats. Na een vermoeiende reis een soort van thuis. Mijn kamer werd de Book Collector's Suite. Tja , heerlijk . Geweldige bedden, perfecte badkamer en fijne zitkamer. Een appartement aan de gracht. Koffie in Pause, een cocktail in de bar en een goede zaal om in te werken met klanten.

Bezoek de tuin en geniet van de rust.

Kamertip: neem een kamer aan de binnentuin
  • Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2018

Beste Maarn,

Met een glimlach lezen wij uw beoordeling op Tripadvisor!

Wat fijn dat u een geweldige ervaring heeft gehad in een van onze vier Collector Suite’s. Een Suite die u het gevoel geeft in een Nederlands appartement aan de gracht te overnachten!

Waneer mogen onze bartenders weer een heerlijke cocktail voor u voorbereiden?

Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

Luxe hotel op een prachtige locatie midden in ds 9 straatjes. De kamers zijn ruim en verzorgd. Leuk dat het hotel uit meerdere grachtenpanden bestaat waardoor de uitstraling gezellig is. Ontbijt is goed verzorgd en personeel is zeer gastvrij.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Beste RichardW035,

Wat een fantastische review!

Pulitzer Amsterdam bestaat uit 25 historische grachtenpanden gesitueerd naast de Jordaan en Negen Straatjes; de perfecte omgeving om ‘het echt Amsterdamse’ te ervaren.

Wij kijken ernaar uit om u nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 11 februari 2018

We werden hartelijk ontvangen. Alsof we 'echte' v.i.p.s' waren. De vriendelijkheid van alle medewerkers, en dat zijn er veel bleef gedurende het hele verblijf opvallend zonder opdringend of gespeeld te zijn.
We hebben genoten van dit prachtige hotel. Gelegen op een mooi e authentiek Amsterdamse locatie met vaak uitzicht op een gracht vanuit de kamers. Onze kamer was prima, wat je ook verwacht van een 5 sterren hotel. Er zijn voldoende hotel met dit sterren niveau in Amsterdam. Maar wil je een belevenis, dan is Pulizer een aanrader.
Dhr. Pulitzer, die amerikaan van de boekenprijs , mag tevreden zijn met zijn nalatenschap.

Verbleef: januari 2018
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

Beste mmrk53,

Ik wil u graag bedanken voor uw prachtige comment!

Bij Pulitzer Amsterdam streven wij er naar onze gasten een ‘home away from home’ gevoel te geven. Daarom zijn wij erg blij om te lezen dat u een zeer prettig verblijf bij ons heeft gehad.

Komt u binnenkort weer overnachten? Het is inderdaad uniek om wakker te worden met uitizcht op de Amsterdamse grachten!

Met warme groet,

Beoordeeld op 24 januari 2018 via mobiele applicatie

Prachtig gerenoveerd hotel met goed oog tot in de kleinste details. Mooie materialen gebruikt, comfortabele bedden en goed uitgeruste kamers. Goed uitgeruste badkamer met royale rain shower. Allen wat aan de kleine kant en een dubbele wastafel zou standaard mogen zijn. De kamers zijn geluiddicht en voorzien. An een uitwekend klimaat systeem. Het personeel is uiterst professioneel, vriendelijk en het ontbreekt niet aan voldoende bezetting. De uniformen zijn smaakvol en beslist eigentijds. Het hotel heeft charme, zeker als je vanuit het buitenland komt een heel sterk Amsterdams karakter: uniek in zijn soort. De lobby bar is gemoedelijk en grens aan de prachtige binnentuinen. Het restaurant serveert uitstekende gerechten voor lunch, diner en het ontbijtbuffet kan niet beter.
Met recht 5-sterren zonder de onnodige franje en kilheid.
Een aanrader!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Beste minvielle,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische feedback op TripAdvisor!

Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf in Pulitzer Amsterdam als een genot heeft ervaren. Pulitzer’s binnentuinen bieden U inderdaad de perfecte uitvalsbasis voor rust in het hectische centrum van Amsterdam.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een heerlijk weekend in Amsterdam!