Beoordeeld op 16 augustus 2017

Top hotel, prachtig gelegen aan de gracht met zeer vriendelijke ontvangst.
Mooi en smaakvol ingerichte kamers én zeer schoon! Uitstekend ontbijt met zeer ruime keuze uit warme en koude gerechten. Een aanrader is een boottrip door de grachten te maken met de Pulitzer boot.

Kamertip: Sommige kamers liggen aan de Prinsengracht en andere aan de Keizersgracht.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Bedank André en Dorend... S
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Geachte André en Dorend,

Hartelijk dank voor het delen van uw Pulitzer ervaring!

Bij Pulitzer Amsterdam streven wij ernaar de gasten een ‘home away from home’ gevoel te geven in alle verschillende opzichten. Het is daarom heel erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons ontbijt en de boot. Het is natuurlijk uniek om wakker te worden met de Amsterdamse grachten als uitzicht!

Wij kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst in de bar voel je je meteen thuis, ze komen direct een een glas water en twee soorten nootjes brengen, nemen ook gelijk de schone menukaart mee. vriendelijk personeel met de juiste kennis, prettige ambiance en ze hebben een goede mix met locals en internationale gasten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Beste LuxuryTravelAMS,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische review.

Wat fijn om te horen dat u zich meteen thuis voelde in onze Pulitzer Bar.

Wanneer mogen wij u terug verwelkomen voor een volgende cocktail?

Tot snel!

Warme groet,

Beoordeeld op 10 juni 2017

Wat opvalt bij binnenkomst , vanaf de Prinsengracht, is de rust en vriendelijkheid van het personeel, ook in een overvolle lobby, het wandelen door het gigantische pand, de panden,waar je ook komt met je nieuwsgierige blik, want steeds wil je verder en dieper dat Hotel in, alles zien en meemaken. Een unieke combinatie van modern en monument. We mochten kiezen uit meerdere kamers. Een klassiek model met antiek en hemels plafond. een badkuip naast het groteske bed..De Pulitzer suite. Of een kamer met eigen ingang aan de Keizersgracht,wow, dat was bijna een soort Stedelijk Museum met de wanden vol moderne kunst in een verder heel functionele en frisse ruimte.Er werd al glimlachend gewaarschuwd dat dit niet het meest rolstoel vriendelijke hotel van Amsterdam is. Maar het is adembenemnd wat je allemaal kunt zien en tegenkomt, en waar je allemaal uit kunt kiezen aan ruimtes om even neer te strijken. Vanaf de binnenplaats naar de Westertoren kijken en beseffen : kon ik hier maar heeeeel lang blijven !

Kamertip: grachtenblik, en dan zelf kiezen tussen modern of museaal
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Geachte ToBeserved,

Bedankt voor uw prachtige comment!

Wij zijn erg blij om te lezen dat het ontvangst heel fijn was en dat u zich direct thuis voelde bij binnenkomst in het hotel.

Ik ben verheugd om te lezen dat u heeft genoten van ‘zeer gastvrije’ service en zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 april 2017 via mobiele applicatie

Onze eerste keer in dit hotel maar zeker niet de laatste !!
Wat wij heerlijk aan dit hotel vinden is oa de "vibe" . Hoewel het hotel ook rust uitstraalt heerst er een fijne , jonge stadse internationale dynamiek. Overal hangt mooie ,diverse , echte kunst ! We hadden een kamer aan de Prinsengracht waardoor je je ook echt in Amsterdam waant als je s'morgens de gordijnen opendoet en over de prachtige gracht kijkt .Heerlijke bedden , een heerlijke badkamer met prettige geuren en alles zeer schoon. De koffie beneden in de horeca bij de lobby was echt TOP ! Evenals de bediening die je echt in de watten legt! Een prettige binnentuin met uitzicht op de Westertoren . Het ontbijt in Jans was ook al heel erg goed met fijne a la carte gerechten en een goed ruim buffet. Ook hier beleef je Amsterdam door t uitzicht op de gracht. Een Amsterdams vijf sterren hotel , jong , soms zelfs hip zonder dat er een moment aan kwaliteit wordt ingeleverd . Gelukkig geen kitch maar kunst en kwaliteit ! We komen zeker terug !

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Geachte Peer A,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische review.

Bij Pulitzer Amsterdam streven wij ernaar de gasten een ‘home away from home’ gevoel te geven in alle verschillende opzichten. Het is daarom heel erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze heerlijke bedden, diverse kunst en de verschillende faciliteiten binnen het hotel. Het is natuurlijk uniek om wakker te worden met de Amsterdamse grachten als uitzicht!

Wij kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in onze rustgevende binnentuin, genietend van een heerlijke kopje koffie of uitgebreide lunch.

Beoordeeld op 14 maart 2017

Geweldige service en kwaliteit - prijs verhouding is erg goed. De kamers waren zeer schoon en mooi. De bar en restaurants zijn gezellig ingericht en vooral de bar is zeer huiselijk ingericht. Leuke sfeer om een drankje te nuttigen en een goed gesprek te hebben.

Kamertip: Kamers achterin het hotel zijner rustig en goed toegankelijk middels een mooie overdekte glazen looptunnel met uitzicht op een mooie tuin
  • Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Beste Richard V,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf in Pulitzer Amsterdam als een genot heeft ervaren.

Sinds deze week hebben we een nieuwe menukaart in restaurant Jansz. U bent natuurlijk altijd van harte welkom voor een heerlijk gerecht of een goed glas wijn, mogelijk zelfs buiten op het terras of in de binnentuin nu het mooie weer er aan komt.

Ik hoop u graag weer te mogen verwelkomen in het hotel.

Warme groet,