Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Kimpton
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 228 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 292 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 118 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 196 per nacht.

Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 84 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 161 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst in de bar voel je je meteen thuis, ze komen direct een een glas water en twee soorten nootjes brengen, nemen ook gelijk de schone menukaart mee. vriendelijk personeel met de juiste kennis, prettige ambiance en ze hebben een goede mix met locals en internationale gasten.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Beste LuxuryTravelAMS,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische review.

Wat fijn om te horen dat u zich meteen thuis voelde in onze Pulitzer Bar.

Wanneer mogen wij u terug verwelkomen voor een volgende cocktail?

Tot snel!

Warme groet,

10 juni 2017 beoordeeld

Wat opvalt bij binnenkomst , vanaf de Prinsengracht, is de rust en vriendelijkheid van het personeel, ook in een overvolle lobby, het wandelen door het gigantische pand, de panden,waar je ook komt met je nieuwsgierige blik, want steeds wil je verder en dieper dat Hotel in, alles zien en meemaken. Een unieke combinatie van modern en monument. We mochten kiezen uit meerdere kamers. Een klassiek model met antiek en hemels plafond. een badkuip naast het groteske bed..De Pulitzer suite. Of een kamer met eigen ingang aan de Keizersgracht,wow, dat was bijna een soort Stedelijk Museum met de wanden vol moderne kunst in een verder heel functionele en frisse ruimte.Er werd al glimlachend gewaarschuwd dat dit niet het meest rolstoel vriendelijke hotel van Amsterdam is. Maar het is adembenemnd wat je allemaal kunt zien en tegenkomt, en waar je allemaal uit kunt kiezen aan ruimtes om even neer te strijken. Vanaf de binnenplaats naar de Westertoren kijken en beseffen : kon ik hier maar heeeeel lang blijven !

Kamertip: grachtenblik, en dan zelf kiezen tussen modern of museaal
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Geachte ToBeserved,

Bedankt voor uw prachtige comment!

Wij zijn erg blij om te lezen dat het ontvangst heel fijn was en dat u zich direct thuis voelde bij binnenkomst in het hotel.

Ik ben verheugd om te lezen dat u heeft genoten van ‘zeer gastvrije’ service en zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste keer in dit hotel maar zeker niet de laatste !!
Wat wij heerlijk aan dit hotel vinden is oa de "vibe" . Hoewel het hotel ook rust uitstraalt heerst er een fijne , jonge stadse internationale dynamiek. Overal hangt mooie ,diverse , echte kunst ! We hadden een kamer aan de Prinsengracht waardoor je je ook echt in Amsterdam waant als je s'morgens de gordijnen opendoet en over de prachtige gracht kijkt .Heerlijke bedden , een heerlijke badkamer met prettige geuren en alles zeer schoon. De koffie beneden in de horeca bij de lobby was echt TOP ! Evenals de bediening die je echt in de watten legt! Een prettige binnentuin met uitzicht op de Westertoren . Het ontbijt in Jans was ook al heel erg goed met fijne a la carte gerechten en een goed ruim buffet. Ook hier beleef je Amsterdam door t uitzicht op de gracht. Een Amsterdams vijf sterren hotel , jong , soms zelfs hip zonder dat er een moment aan kwaliteit wordt ingeleverd . Gelukkig geen kitch maar kunst en kwaliteit ! We komen zeker terug !

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Geachte Peer A,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische review.

Bij Pulitzer Amsterdam streven wij ernaar de gasten een ‘home away from home’ gevoel te geven in alle verschillende opzichten. Het is daarom heel erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze heerlijke bedden, diverse kunst en de verschillende faciliteiten binnen het hotel. Het is natuurlijk uniek om wakker te worden met de Amsterdamse grachten als uitzicht!

Wij kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in onze rustgevende binnentuin, genietend van een heerlijke kopje koffie of uitgebreide lunch.

14 maart 2017 beoordeeld

Geweldige service en kwaliteit - prijs verhouding is erg goed. De kamers waren zeer schoon en mooi. De bar en restaurants zijn gezellig ingericht en vooral de bar is zeer huiselijk ingericht. Leuke sfeer om een drankje te nuttigen en een goed gesprek te hebben.

Kamertip: Kamers achterin het hotel zijner rustig en goed toegankelijk middels een mooie overdekte glazen looptunnel met uitzicht op een mooie tuin
  • Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Beste Richard V,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf in Pulitzer Amsterdam als een genot heeft ervaren.

Sinds deze week hebben we een nieuwe menukaart in restaurant Jansz. U bent natuurlijk altijd van harte welkom voor een heerlijk gerecht of een goed glas wijn, mogelijk zelfs buiten op het terras of in de binnentuin nu het mooie weer er aan komt.

Ik hoop u graag weer te mogen verwelkomen in het hotel.

Warme groet,

28 februari 2017 beoordeeld

Fantastische suite (Classic suite) met uitzicht op het kanaal. Zeer comfortabel bed. Luxueuze badkamer met regendouche. Personeel zeer vriendelijk. Schitterend ontbijt met een rijkelijk gevuld buffet. Heerlijke dinner gegeten in het restaurant Jansz. Qua ligging perfect, dichtbij winkelstraten P.C. Hooftstraat en Leidsestraat, dichtbij Rijksmuseum. Kortom: AANRADER! Bij een volgend bezoek aan A'dam zien ze ons zeker en vast terug.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Geachte KennethG87,

Hartelijk dank voor het delen van uw Pulitzer ervaring!

Ik ben enorm blij om te lezen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad bij ons. Het heerlijke ontbijt bij Jansz. met een ruim assortiment geeft u inderdaad de juiste start om de dag mee te beginnen!

Wij kunnen niet wachten u binnenkort weer terug te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,