“Perfect cocktails”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Pulitzer Amsterdam
Beoordeeld als nr. 10 van 375 hotels in Amsterdam
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst in de bar voel je je meteen thuis, ze komen direct een een glas water en twee soorten nootjes brengen, nemen ook gelijk de schone menukaart mee. vriendelijk personeel met de juiste kennis, prettige ambiance en ze hebben een goede mix met locals en internationale gasten.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Beste LuxuryTravelAMS,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische review.

Wat fijn om te horen dat u zich meteen thuis voelde in onze Pulitzer Bar.

Wanneer mogen wij u terug verwelkomen voor een volgende cocktail?

Tot snel!

Warme groet,

10 juni 2017 beoordeeld

Wat opvalt bij binnenkomst , vanaf de Prinsengracht, is de rust en vriendelijkheid van het personeel, ook in een overvolle lobby, het wandelen door het gigantische pand, de panden,waar je ook komt met je nieuwsgierige blik, want steeds wil je verder en dieper dat Hotel in, alles zien en meemaken. Een unieke combinatie van modern en monument. We mochten kiezen uit meerdere kamers. Een klassiek model met antiek en hemels plafond. een badkuip naast het groteske bed..De Pulitzer suite. Of een kamer met eigen ingang aan de Keizersgracht,wow, dat was bijna een soort Stedelijk Museum met de wanden vol moderne kunst in een verder heel functionele en frisse ruimte.Er werd al glimlachend gewaarschuwd dat dit niet het meest rolstoel vriendelijke hotel van Amsterdam is. Maar het is adembenemnd wat je allemaal kunt zien en tegenkomt, en waar je allemaal uit kunt kiezen aan ruimtes om even neer te strijken. Vanaf de binnenplaats naar de Westertoren kijken en beseffen : kon ik hier maar heeeeel lang blijven !

Kamertip: grachtenblik, en dan zelf kiezen tussen modern of museaal
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Geachte ToBeserved,

Bedankt voor uw prachtige comment!

Wij zijn erg blij om te lezen dat het ontvangst heel fijn was en dat u zich direct thuis voelde bij binnenkomst in het hotel.

Ik ben verheugd om te lezen dat u heeft genoten van ‘zeer gastvrije’ service en zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste keer in dit hotel maar zeker niet de laatste !!
Wat wij heerlijk aan dit hotel vinden is oa de "vibe" . Hoewel het hotel ook rust uitstraalt heerst er een fijne , jonge stadse internationale dynamiek. Overal hangt mooie ,diverse , echte kunst ! We hadden een kamer aan de Prinsengracht waardoor je je ook echt in Amsterdam waant als je s'morgens de gordijnen opendoet en over de prachtige gracht kijkt .Heerlijke bedden , een heerlijke badkamer met prettige geuren en alles zeer schoon. De koffie beneden in de horeca bij de lobby was echt TOP ! Evenals de bediening die je echt in de watten legt! Een prettige binnentuin met uitzicht op de Westertoren . Het ontbijt in Jans was ook al heel erg goed met fijne a la carte gerechten en een goed ruim buffet. Ook hier beleef je Amsterdam door t uitzicht op de gracht. Een Amsterdams vijf sterren hotel , jong , soms zelfs hip zonder dat er een moment aan kwaliteit wordt ingeleverd . Gelukkig geen kitch maar kunst en kwaliteit ! We komen zeker terug !

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Geachte Peer A,

Hartelijk bedankt voor uw fantastische review.

Bij Pulitzer Amsterdam streven wij ernaar de gasten een ‘home away from home’ gevoel te geven in alle verschillende opzichten. Het is daarom heel erg fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze heerlijke bedden, diverse kunst en de verschillende faciliteiten binnen het hotel. Het is natuurlijk uniek om wakker te worden met de Amsterdamse grachten als uitzicht!

Wij kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in onze rustgevende binnentuin, genietend van een heerlijke kopje koffie of uitgebreide lunch.

14 maart 2017 beoordeeld

Geweldige service en kwaliteit - prijs verhouding is erg goed. De kamers waren zeer schoon en mooi. De bar en restaurants zijn gezellig ingericht en vooral de bar is zeer huiselijk ingericht. Leuke sfeer om een drankje te nuttigen en een goed gesprek te hebben.

Kamertip: Kamers achterin het hotel zijner rustig en goed toegankelijk middels een mooie overdekte glazen loop ...
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Beste Richard V,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf in Pulitzer Amsterdam als een genot heeft ervaren.

Sinds deze week hebben we een nieuwe menukaart in restaurant Jansz. U bent natuurlijk altijd van harte welkom voor een heerlijk gerecht of een goed glas wijn, mogelijk zelfs buiten op het terras of in de binnentuin nu het mooie weer er aan komt.

Ik hoop u graag weer te mogen verwelkomen in het hotel.

Warme groet,

28 februari 2017 beoordeeld

Fantastische suite (Classic suite) met uitzicht op het kanaal. Zeer comfortabel bed. Luxueuze badkamer met regendouche. Personeel zeer vriendelijk. Schitterend ontbijt met een rijkelijk gevuld buffet. Heerlijke dinner gegeten in het restaurant Jansz. Qua ligging perfect, dichtbij winkelstraten P.C. Hooftstraat en Leidsestraat, dichtbij Rijksmuseum. Kortom: AANRADER! Bij een volgend bezoek aan A'dam zien ze ons zeker en vast terug.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Geachte KennethG87,

Hartelijk dank voor het delen van uw Pulitzer ervaring!

Ik ben enorm blij om te lezen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad bij ons. Het heerlijke ontbijt bij Jansz. met een ruim assortiment geeft u inderdaad de juiste start om de dag mee te beginnen!

Wij kunnen niet wachten u binnenkort weer terug te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

27 februari 2017 beoordeeld

Een schitterend hotel, met een uitstekende service, prachtige kamers, en geweldig restaurant. Ligging is uitstekend en ondanks in het centrum van Amsterdam heb je weinig tot geen nacht lawaai.
we gaan zeker terug!

Kamertip: Voor gezinnen, boek een Familie kamer , echt geweldig.
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Geachte Arno v,

Hartelijk dank voor het delen van uw Pulitzer ervaring!

Fantastisch om te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad bij ons. Ik heb uw complimenten intern gedeeld, en iedereen was enorm blij om dit te horen.

Mogen wij u deze zomer terug verwelkomen in onze binnen tuinen?

21 februari 2017 beoordeeld

Afgelopen weekend heerlijk in Amsterdam mogen overnachten, in het mooie Pulitzer Hotel. De huiselijke sfeer en ambiance binnen de kamer geven je echt het gevoel in een gezellig en warm grachtenpand te verblijven. Zeer aangenaam is ook de combinatie met het zeer goede restaurant Jansz en de nabijheid van de 9straatjes. Al met al een heerlijke verblijf in een zeer mooi hotel met gastvrije medewerkers. Complimenten!

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Beste Bart G,

Hartelijk dank voor uw positieve woorden, wat leuk om te lezen!

Wat goed dat u echt het gevoel had in een gezellig en warm grachtenpand te verblijven, wij proberen namelijk dagelijks onze gasten dit unieke gevoel te laten ervaren.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een heerlijk weekend in Amsterdam!

Met gastvrije groet,

Alex

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
The Toren
Banks Mansion
nr. 8 van 375 in Amsterdam
2.873 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pulitzer Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pulitzer Amsterdam

Adres: Prinsengracht 323, 1016 GZ Amsterdam, Nederland (Voorheen Hotel Pulitzer, a Luxury Collection Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Grachtengordel
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 14 familiehotel in Amsterdam
Nr. 38 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 38 zakenhotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 241 - € 462 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Pulitzer Amsterdam 5*
Aantal kamers: 225
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Pulitzer Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Pulitzer a Luxury Collection
Hotel Pulitzer Amsterdam
Pulitzer Hotel Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?