“Een genot om te verblijven”
Beoordeling van Pulitzer Amsterdam

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
Pulitzer Amsterdam
Beoordeeld als nr. 12 van 371 hotels in Amsterdam
14 maart 2017 beoordeeld

Geweldige service en kwaliteit - prijs verhouding is erg goed. De kamers waren zeer schoon en mooi. De bar en restaurants zijn gezellig ingericht en vooral de bar is zeer huiselijk ingericht. Leuke sfeer om een drankje te nuttigen en een goed gesprek te hebben.

Kamertip: Kamers achterin het hotel zijner rustig en goed toegankelijk middels een mooie overdekte glazen loop ...
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2017

Beste Richard V,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op Tripadvisor. Wat fijn om te lezen dat u uw verblijf in Pulitzer Amsterdam als een genot heeft ervaren.

Sinds deze week hebben we een nieuwe menukaart in restaurant Jansz. U bent natuurlijk altijd van harte welkom voor een heerlijk gerecht of een goed glas wijn, mogelijk zelfs buiten op het terras of in de binnentuin nu het mooie weer er aan komt.

Ik hoop u graag weer te mogen verwelkomen in het hotel.

Warme groet,

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Pulitzer Amsterdam
Bekijk de nieuwste beoordelingen

28 februari 2017 beoordeeld

Fantastische suite (Classic suite) met uitzicht op het kanaal. Zeer comfortabel bed. Luxueuze badkamer met regendouche. Personeel zeer vriendelijk. Schitterend ontbijt met een rijkelijk gevuld buffet. Heerlijke dinner gegeten in het restaurant Jansz. Qua ligging perfect, dichtbij winkelstraten P.C. Hooftstraat en Leidsestraat, dichtbij Rijksmuseum. Kortom: AANRADER! Bij een volgend bezoek aan A'dam zien ze ons zeker en vast terug.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Geachte KennethG87,

Hartelijk dank voor het delen van uw Pulitzer ervaring!

Ik ben enorm blij om te lezen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad bij ons. Het heerlijke ontbijt bij Jansz. met een ruim assortiment geeft u inderdaad de juiste start om de dag mee te beginnen!

Wij kunnen niet wachten u binnenkort weer terug te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

27 februari 2017 beoordeeld

Een schitterend hotel, met een uitstekende service, prachtige kamers, en geweldig restaurant. Ligging is uitstekend en ondanks in het centrum van Amsterdam heb je weinig tot geen nacht lawaai.
we gaan zeker terug!

Kamertip: Voor gezinnen, boek een Familie kamer , echt geweldig.
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Geachte Arno v,

Hartelijk dank voor het delen van uw Pulitzer ervaring!

Fantastisch om te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad bij ons. Ik heb uw complimenten intern gedeeld, en iedereen was enorm blij om dit te horen.

Mogen wij u deze zomer terug verwelkomen in onze binnen tuinen?

21 februari 2017 beoordeeld

Afgelopen weekend heerlijk in Amsterdam mogen overnachten, in het mooie Pulitzer Hotel. De huiselijke sfeer en ambiance binnen de kamer geven je echt het gevoel in een gezellig en warm grachtenpand te verblijven. Zeer aangenaam is ook de combinatie met het zeer goede restaurant Jansz en de nabijheid van de 9straatjes. Al met al een heerlijke verblijf in een zeer mooi hotel met gastvrije medewerkers. Complimenten!

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Beste Bart G,

Hartelijk dank voor uw positieve woorden, wat leuk om te lezen!

Wat goed dat u echt het gevoel had in een gezellig en warm grachtenpand te verblijven, wij proberen namelijk dagelijks onze gasten dit unieke gevoel te laten ervaren.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een heerlijk weekend in Amsterdam!

Met gastvrije groet,

5 februari 2017 beoordeeld

waneer je 25 grachtenpanden verbind met een glazen corridor en ieder huis een hotel, zakelijke ontmoetingsruimte kamer, lobby of restarrant functie geeft in luxe en kwaliteit dan heb je het Pulizer hotel. heel mooie kamers en een moderne trend.
de garage is volledig geautomatiseerd en biedt als enige in nederland 50 ondergrondse parkeerplaatsen, mocht slapen niet lukken neem dan even de tijd om de auto te parkeren, waanzinnig.

Kamertip: vraag om een speciale kamer die net afwijkt van de normale opzet en vorm, leuk
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Geachte Martin S,

Geweldig om te lezen dat u zo’n fantastisch verblijf bij ons heeft gehad. Heel erg bedankt voor het delen op TripAdvisor!

De connectie van de 25 grachten panden door de glazen ‘corridor’ geeft inderdaad een hele bijzondere sfeer. Het samenspel van historische aspecten van de panden en de verschillende moderne elementen/creaties zijn uniek. U kan hier uren dwalen door de verschillende panden en zo de historie van Amsterdam leren kennen.

We kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen ……. en de auto samen met u te parkeren.

Met gastvrije groet,

3 februari 2017 beoordeeld

We hebben tijdens de kerstvakantie 2 nachten in dit hotel gelogeerd. Excellente locatie, service met een glimlach, mooi hotel verdeeld over een aantal grachtenpanden met een prachtige binnentuin waar je zelfs verwarmde(!!) kussentjes kreeg. Heel leuke bar en restaurant (alhoewel ik het ontbijt wel wat overpriced vond) en mooie kamers. Maar....de kamers zijn niet geïsoleerd. Een buurmand die om 4 u van een nachtje feesten naar zijn hotelkamer strompelt, elke ochtend de klokken van de naburige kerk om 5u en vanaf dan af en aan rijden van vrachtwagens vuilniswagens....we vonden het afschuwelijk....hadden we eens tijd om uit te slapen zonder de kids werden we elke dag om 5u gewekt. Neen dat vond ik allesbehalve. Onze kamer was heel leuk en romantisch ingericht maar had duidelijk te lijden onder de vochtigheid en rook redelijk muf (vochtplekken op plafond). Soit, als je oordopjes meehebt en een verstopte neus is dit the place to be!
Misschien een kamer vragen aan de binnenkoer?

Kamertip: vraag een kamer aan de binnenkant of neem oordopjes mee
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
16 januari 2017 beoordeeld

We genieten nog na van een fantastisch weekendverblijf in het Pulitzer. Het hotel is ideaal gelegen in de binnenstad van Amsterdam; alle belangrijke plekken zijn op loopafstand. Pulitzer is schitterend gerenoveerd, chic en luxe en met heel veel aandacht voor het authentieke karakter. Als je binnen rondloopt voelt het alsof je in de 17e eeuw bent. Heerlijk!
Onze kamer was erg mooi, volledig uitgerust en met een geheel eigen karakter door de inrichting en het fantastische uitzicht op de Keizersgracht en de monumentale panden.
Het zeer vriendelijke, attente en behulpzame personeel zorgt voor een ongedwongen en ontspannen sfeer. De service was meer dan 100%! We voelden ons dan ook erg welkom.
Heerlijk vonden we het ook dat het Pulitzer een eigen restaurant heeft, waar je op hetzelfde hoge niveau kunt lunchen en dineren. De bar is sfeervol ingericht en beviel ons erg goed.
Wij kunnen dit hotel aan iedereen zeer aanbevelen en komen zelf heel graag weer terug!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017

Geachte TravellerHolland,

Wat fijn om zo’n prachtige review te lezen, bedankt voor het delen op TripAdvisor!

De 25 grachtenpanden waar Pulitzer Amsterdam uit bestaat, dateren uit de 17e en 18e eeuw. Als u door het hotel wandelt lijkt het inderdaad of u even terug gaat naar de Gouden Eeuw!
Met het nieuwe design komt de historie en het verhaal van de grachtenpanden tot leven, gecombineerd met moderne elementen.

De prachtige woorden over de behulpzame, attente werknemers en de service is met het gehele team gedeeld. Namens hen heel veel dank!

Wij hopen u binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen!

Alex

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
The Toren
Banks Mansion
nr. 9 van 371 in Amsterdam
2.748 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pulitzer Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pulitzer Amsterdam

Adres: Prinsengracht 323, 1016 GZ Amsterdam, Nederland (Voorheen Hotel Pulitzer, a Luxury Collection Hotel)
Telefoonnummer:
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Grachtengordel
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 8 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 34 familiehotel in Amsterdam
Nr. 38 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 38 romantisch hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 281 - € 610 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Pulitzer Amsterdam 5*
Aantal kamers: 225
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Pulitzer Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hotel Pulitzer a Luxury Collection
Hotel Pulitzer Amsterdam
Pulitzer Hotel Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?