Pulitzer Amsterdam
Hotel Di-Ann(Amsterdam)
The Hoxton, Amsterdam(Amsterdam)
Hegra Hotel(Amsterdam)
28 februari 2017 beoordeeld

Fantastische suite (Classic suite) met uitzicht op het kanaal. Zeer comfortabel bed. Luxueuze badkamer met regendouche. Personeel zeer vriendelijk. Schitterend ontbijt met een rijkelijk gevuld buffet. Heerlijke dinner gegeten in het restaurant Jansz. Qua ligging perfect, dichtbij winkelstraten P.C. Hooftstraat en Leidsestraat, dichtbij Rijksmuseum. Kortom: AANRADER! Bij een volgend bezoek aan A'dam zien ze ons zeker en vast terug.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Geachte KennethG87,

Hartelijk dank voor het delen van uw Pulitzer ervaring!

Ik ben enorm blij om te lezen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad bij ons. Het heerlijke ontbijt bij Jansz. met een ruim assortiment geeft u inderdaad de juiste start om de dag mee te beginnen!

Wij kunnen niet wachten u binnenkort weer terug te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groet,

27 februari 2017 beoordeeld

Een schitterend hotel, met een uitstekende service, prachtige kamers, en geweldig restaurant. Ligging is uitstekend en ondanks in het centrum van Amsterdam heb je weinig tot geen nacht lawaai.
we gaan zeker terug!

Kamertip: Voor gezinnen, boek een Familie kamer , echt geweldig.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Geachte Arno v,

Hartelijk dank voor het delen van uw Pulitzer ervaring!

Fantastisch om te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad bij ons. Ik heb uw complimenten intern gedeeld, en iedereen was enorm blij om dit te horen.

Mogen wij u deze zomer terug verwelkomen in onze binnen tuinen?

21 februari 2017 beoordeeld

Afgelopen weekend heerlijk in Amsterdam mogen overnachten, in het mooie Pulitzer Hotel. De huiselijke sfeer en ambiance binnen de kamer geven je echt het gevoel in een gezellig en warm grachtenpand te verblijven. Zeer aangenaam is ook de combinatie met het zeer goede restaurant Jansz en de nabijheid van de 9straatjes. Al met al een heerlijke verblijf in een zeer mooi hotel met gastvrije medewerkers. Complimenten!

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Beste Bart G,

Hartelijk dank voor uw positieve woorden, wat leuk om te lezen!

Wat goed dat u echt het gevoel had in een gezellig en warm grachtenpand te verblijven, wij proberen namelijk dagelijks onze gasten dit unieke gevoel te laten ervaren.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een heerlijk weekend in Amsterdam!

Met gastvrije groet,

3 februari 2017 beoordeeld

We hebben tijdens de kerstvakantie 2 nachten in dit hotel gelogeerd. Excellente locatie, service met een glimlach, mooi hotel verdeeld over een aantal grachtenpanden met een prachtige binnentuin waar je zelfs verwarmde(!!) kussentjes kreeg. Heel leuke bar en restaurant (alhoewel ik het ontbijt wel wat overpriced vond) en mooie kamers. Maar....de kamers zijn niet geïsoleerd. Een buurmand die om 4 u van een nachtje feesten naar zijn hotelkamer strompelt, elke ochtend de klokken van de naburige kerk om 5u en vanaf dan af en aan rijden van vrachtwagens vuilniswagens....we vonden het afschuwelijk....hadden we eens tijd om uit te slapen zonder de kids werden we elke dag om 5u gewekt. Neen dat vond ik allesbehalve. Onze kamer was heel leuk en romantisch ingericht maar had duidelijk te lijden onder de vochtigheid en rook redelijk muf (vochtplekken op plafond). Soit, als je oordopjes meehebt en een verstopte neus is dit the place to be!
Misschien een kamer vragen aan de binnenkoer?

Kamertip: vraag een kamer aan de binnenkant of neem oordopjes mee
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
16 januari 2017 beoordeeld

We genieten nog na van een fantastisch weekendverblijf in het Pulitzer. Het hotel is ideaal gelegen in de binnenstad van Amsterdam; alle belangrijke plekken zijn op loopafstand. Pulitzer is schitterend gerenoveerd, chic en luxe en met heel veel aandacht voor het authentieke karakter. Als je binnen rondloopt voelt het alsof je in de 17e eeuw bent. Heerlijk!
Onze kamer was erg mooi, volledig uitgerust en met een geheel eigen karakter door de inrichting en het fantastische uitzicht op de Keizersgracht en de monumentale panden.
Het zeer vriendelijke, attente en behulpzame personeel zorgt voor een ongedwongen en ontspannen sfeer. De service was meer dan 100%! We voelden ons dan ook erg welkom.
Heerlijk vonden we het ook dat het Pulitzer een eigen restaurant heeft, waar je op hetzelfde hoge niveau kunt lunchen en dineren. De bar is sfeervol ingericht en beviel ons erg goed.
Wij kunnen dit hotel aan iedereen zeer aanbevelen en komen zelf heel graag weer terug!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017

Geachte TravellerHolland,

Wat fijn om zo’n prachtige review te lezen, bedankt voor het delen op TripAdvisor!

De 25 grachtenpanden waar Pulitzer Amsterdam uit bestaat, dateren uit de 17e en 18e eeuw. Als u door het hotel wandelt lijkt het inderdaad of u even terug gaat naar de Gouden Eeuw!
Met het nieuwe design komt de historie en het verhaal van de grachtenpanden tot leven, gecombineerd met moderne elementen.

De prachtige woorden over de behulpzame, attente werknemers en de service is met het gehele team gedeeld. Namens hen heel veel dank!

Wij hopen u binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen!