21 februari 2017 beoordeeld

Afgelopen weekend heerlijk in Amsterdam mogen overnachten, in het mooie Pulitzer Hotel. De huiselijke sfeer en ambiance binnen de kamer geven je echt het gevoel in een gezellig en warm grachtenpand te verblijven. Zeer aangenaam is ook de combinatie met het zeer goede restaurant Jansz en de nabijheid van de 9straatjes. Al met al een heerlijke verblijf in een zeer mooi hotel met gastvrije medewerkers. Complimenten!

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 februari 2017

Beste Bart G,

Hartelijk dank voor uw positieve woorden, wat leuk om te lezen!

Wat goed dat u echt het gevoel had in een gezellig en warm grachtenpand te verblijven, wij proberen namelijk dagelijks onze gasten dit unieke gevoel te laten ervaren.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een heerlijk weekend in Amsterdam!

Met gastvrije groet,

3 februari 2017 beoordeeld

We hebben tijdens de kerstvakantie 2 nachten in dit hotel gelogeerd. Excellente locatie, service met een glimlach, mooi hotel verdeeld over een aantal grachtenpanden met een prachtige binnentuin waar je zelfs verwarmde(!!) kussentjes kreeg. Heel leuke bar en restaurant (alhoewel ik het ontbijt wel wat overpriced vond) en mooie kamers. Maar....de kamers zijn niet geïsoleerd. Een buurmand die om 4 u van een nachtje feesten naar zijn hotelkamer strompelt, elke ochtend de klokken van de naburige kerk om 5u en vanaf dan af en aan rijden van vrachtwagens vuilniswagens....we vonden het afschuwelijk....hadden we eens tijd om uit te slapen zonder de kids werden we elke dag om 5u gewekt. Neen dat vond ik allesbehalve. Onze kamer was heel leuk en romantisch ingericht maar had duidelijk te lijden onder de vochtigheid en rook redelijk muf (vochtplekken op plafond). Soit, als je oordopjes meehebt en een verstopte neus is dit the place to be!
Misschien een kamer vragen aan de binnenkoer?

Kamertip: vraag een kamer aan de binnenkant of neem oordopjes mee
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
16 januari 2017 beoordeeld

We genieten nog na van een fantastisch weekendverblijf in het Pulitzer. Het hotel is ideaal gelegen in de binnenstad van Amsterdam; alle belangrijke plekken zijn op loopafstand. Pulitzer is schitterend gerenoveerd, chic en luxe en met heel veel aandacht voor het authentieke karakter. Als je binnen rondloopt voelt het alsof je in de 17e eeuw bent. Heerlijk!
Onze kamer was erg mooi, volledig uitgerust en met een geheel eigen karakter door de inrichting en het fantastische uitzicht op de Keizersgracht en de monumentale panden.
Het zeer vriendelijke, attente en behulpzame personeel zorgt voor een ongedwongen en ontspannen sfeer. De service was meer dan 100%! We voelden ons dan ook erg welkom.
Heerlijk vonden we het ook dat het Pulitzer een eigen restaurant heeft, waar je op hetzelfde hoge niveau kunt lunchen en dineren. De bar is sfeervol ingericht en beviel ons erg goed.
Wij kunnen dit hotel aan iedereen zeer aanbevelen en komen zelf heel graag weer terug!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017

Geachte TravellerHolland,

Wat fijn om zo’n prachtige review te lezen, bedankt voor het delen op TripAdvisor!

De 25 grachtenpanden waar Pulitzer Amsterdam uit bestaat, dateren uit de 17e en 18e eeuw. Als u door het hotel wandelt lijkt het inderdaad of u even terug gaat naar de Gouden Eeuw!
Met het nieuwe design komt de historie en het verhaal van de grachtenpanden tot leven, gecombineerd met moderne elementen.

De prachtige woorden over de behulpzame, attente werknemers en de service is met het gehele team gedeeld. Namens hen heel veel dank!

Wij hopen u binnenkort weer bij ons te mogen verwelkomen!

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend mooi gerenoveerd hotel, meer dan luxe, uniek en (ook door de inrichting) zeer persoonlijk. Dé gelegenheid om letterlijk in de historie van Amsterdam te overnachten. Vraag wel om een rustige kamer, want de grachtenzijdes kunnen redelijk gehorig zijn. Absoluut een aanrader!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Geachte R5836SLfrank,

Hartelijk dank voor het delen van uw fantastische Pulitzer ervaring!

Wat fijn om te lezen dat u het design binnen het hotel zo bijzonder vindt. De 25 grachten panden vormen inderdaad een doolholf door de historie van Amsterdam. Perfect om tijdens uw verblijf een kleine wandeling te maken door de panden en de verborgen geheimen te ontdekken.

We kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen in één van onze kamers, of natuurlijk voor een drankje in de binnentuin!

2 januari 2017 beoordeeld

zeker een aanrader, midden op de prinsengracht, heerlijk trendy chill sfeer, zeer vriendelijk personeel, heerlijke bedden, cocktailbar cosy, ontbijt wat hectisch; wij komen zerken terug in de zomer om te genieten van de mooie terrassen

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Alexander-Van-Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Geachte ysabel2014,

Super bedankt voor het delen van uw fantastische Pulitzer ervaring!

Ik ben erg blij om te lezen dat u zo’n fijn verblijf heeft gehad bij ons.

De locatie van het hotel is inderdaad heerlijk, middenin de historische grachtengordel. De negen straatjes bevinden zich om de hoek, waar u de hele dag kunt rondlopen en terecht kunt bij vele lunch tentjes en locale boutiques.

Wij kijken er naar uit om u in de zomer weer terug te mogen verwelkomen op een van onze heerlijke terrassen!

Met gast vrije groet,