“Prachtig park”

US$ 24,82*
Vanaf
2-hour Amsterdam City Center Bike Tour
Geclassificeerd als nr. 5 van 577 dingen om te doen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi park met brede wandelpaden en mooie bomen. We hebben er de WIDM finale gekeken. Prima locatie, goed bereikbaar met OV.

14 maart 2017 beoordeeld

super mooi park midden in de stad waar je van alles kan zien, mensen kijken, lekker fietsen, klein tentjes waar je van alles kan kopen, op diverse plekken kan je erin en eruit om andere delen van de stad te zien, tip Cornelis Schuytstraat, heerlijk lunchen dan bij Van Dam !!!

14 maart 2017 beoordeeld

Als wandelaar verwacht je rustig te kunnen lopen/slenteren en te genieten van de natuur en het (mooie) weer. Dit gaat helaas in het Vondelpark niet gelijk op omdat je voortdurend alert moet zijn op joggers/hardlopers en andere sportievelingen die door jou niet (af)geremd willen worden, alsmede fietsers die zich met een kolere snelheid alleen op de wereld wanen.

14 maart 2017 beoordeeld

Heel veel te doen hier in het park. Wij hadden onze lunch meegenomen en gingen heerlijk picknicken. Een plek in het drukke Amsterdam om toch tot rust te komen.

Bekijk meer beoordelingen
14 maart 2017 beoordeeld

Heerlijk park met ontspannen sfeer: wandelen, fietsen, joggen, een lekker drankje op een terras, even op een bankje van het zonnetje genieten, spelende honden, vogels spotten en genieten van een gratis vogelconcert: wat wil je nog meer?

Reizigers die Vondelpark bekeken, bekeken ook

In Vondelpark geweest? Deel je ervaringen!