Opslaan

vanaf US$ 69,08
vanaf US$ 23,03
2.655 - 2.660 van 41.695 beoordelingen
Beoordeeld op 4 oktober 2013

Met twee kinderen van 7 en 9 een dagje naar het Rijksmuseum, want hier hangt de Nachtwacht en die willen ze wel zien. En die hebben ze gezien, maar heel veel meer. Wel raad ik aan om de app te downloaden en de extra informatie op de IPad te beluisteren. Dit geeft net wat extra's mee, waardoor het voor kinderen meer leeft. Uiteindelijk hebben we na bijna 6 uur het museum weer verlaten. Een fantastische ervaring rijker in een prachtige omgeving, want naast de kunst is het gebouw meer dan de moeite waard om te bekijken.

Beoordeeld op 25 september 2013

Wat valt hierover te zeggen? Ga gewoon kijken. Een dag is niet voldoende om alle kunst te bekijken en waarderen. Na de (veel te lange) verbouwing mag het eindresultaat er zijn. Voor niet veel geld (en met een beetje gepuzzel en aanbiedingen bijna voor niks) heb je toegang tot een enorme verzameling werelderfgoed. Een enorme aanrader.

Beoordeeld op 24 september 2013

Ik ben hier voor de verbouwing geweest en na de verbouwing. Het is heel mooi geworden. Vooral de aandacht voor het kunstwerk van Rembrandt ''de nachtwacht'' was heel mooi gedaan!

Datum van activiteit: juli 2013
Beoordeeld op 19 september 2013

Een belevenis het nieuwe museum. De uitgebreide beschrijvingen bij de verzameling geeft prima details en weetjes die het bekijken extra leuk maken. Voor een kopje koffie moet je doordat gekozen is voor bediening (en dat in deze tijd) wel lang wachten.

Beoordeeld op 18 september 2013

Het enige nadeel is dat er te veel te zien is.Daarom de tip: beperk je bezoek tot één eeuw, dat is al meer dan genoeg. Zeker als je de zeer interessante kaarten, het lijken wel placemats, gebruikt om de kunst beter te kunnen lezen. Dan ben je zo een paar uur verder.
De indeling naar eeuw is erg prettig. Alle kunstvormen vallen in een verband.
Van de lange rijen niets gemerkt, we konden meteen door. Alleen bij het restaurant was het druk, einde middag.