“Mooie smaken”
Beoordeling van Ron Blaauw Restaurant

Ron Blaauw Restaurant
Reserveren met
Ron Blaauw Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 222 van 4.046 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Delicatessen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Vondelpark
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de goede recensies gaan eten. Wij kregen een tafeltje aan het raam. Je eet allemaal kleine gerechtjes. Wij begonnen met taco's met wildstoof (fan-tas-tisch) en geroosterde kippenvleugeltjes. Daarna een wagyu burger, "Ja zonder kaas wil ik 'm. Nee, ik weet het zeker!". Ook erg lekker. De gebakken ganzenlever en gebakken kalfszwezerik waren top. Ook nog BBQ spare ribs en gebakken prei. Afgesloten met een surprise ei, wat er leuk uit ziet, maar vooral veel choco met een beetje inhoud is. Alles was heerlijk en de bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Mooie zaak, met veel kunst aan de muur. Is er ruimte voor verbetering? Jazeker! Het bosje roosjes in het herentoilet was al een tijdje over zn houdbaarheidsdatum heen; the devil is in the detail. Daarom 4 van de 5 punten.

Schrijf een beoordeling

12 augustus 2017 beoordeeld

gastronomie met de "Franse slag". de naam blaauw suggereert top kwaliteit. Het is ook precies de verwarring waarmee ik zit na een avondje tafelen bij ron's gastrobar. de gerechten die wij gegeten hebben waren ronduit lekker. alhoewel in de taco's nog wat botjes zaten.....( dit werd door bediening correct opgelost ) maar toch, op dit niveau verwacht je zoiets niet. Ook de mais kip voor twee personen was goed ,maar ook hier hadden we het merkwaardige dat bij de kip van 1 persoon, de ganzenlever ontbrak. als je verder nadenkt over de mais kip voor 2, dat het gerecht eigenlijk voor 1 persoon is bedoeld en dat die in tween is gesneden. eigenlijk ongekend , je verwacht dat je gerecht compleet is. ( ook hier heeft de bediening het probleem opgelost door gratis een extra gerechtje weg te geven.)
we aten de zwezerik en die was perfect en heerlijk. maar toch. je houdt toch een wat katerig gevoel over. als je duur uit eten bent dan is stemming en een goed gevoel van groot belang. Het moet gezegd, de prijs kwaliteit is zoek. 35 euro voor twee heel kleine stukjes kip in een klein bakje blader deeg dat geeft te denken. ik ben nog steeds verward . een sterren naam ? / suggestie van gastronomie ? / hoge prijzen / kleine porties. We zaten gezellig en het was lekker maar toch.....

Een TripAdvisor-lid
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ontdekking in Amsterdam.
Leuke menukaart met verschillende verfijnde gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.

7 augustus 2017 beoordeeld

Het was een mooie avond en we bevonden ons op het terras. Er is al veel geschreven over dit restaurant maar het blijft gewoon een verzekerde leuke avond. De service was echt TOP. Opvallend voor Amsterdam. Het eten blijft verrassend en lekker. De wijnkaart is zeer betaalbaar mar dat zou kunnen zijn omdat ik in Kopenhagen woon. ERG leuke avond gehad.

4 augustus 2017 beoordeeld

We werden zeer gastvrij en vriendelijke ontvangen en begeleid naar ons tafeltje.
Je kun hier allerlei kleine gastronomische gerechtjes bestellen en met elkaar delen.
Een gezellige en leuke ervaring.
De gerechten zijn allemaal subliem van smaak en worden door het vriendelijke personeel toegelicht. Ook de wijnen zijn van goede kwaliteit.
Dit restaurant is een aanrader. We komen hier zeker terug.

Reizigers die Ron Blaauw Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Ron Blaauw Restaurant geweest? Deel je ervaringen!