Beoordeeld op 9 augustus 2018

We waren hier met een groep vrienden om de verjaardag van mijn echtgenoot te vieren! Wat een leuk hip hotel. Lekker vlakbij het centrum en met de tram ben je overal zo! Lopen kan trouwens ook prima hoor! Nogmaals heerlijk hip hotel en fijne slaapkamers. Het ontbijt is prima met lekkere verse broodjes sap en goede koffie. Ook fijn aan garage waar je auto terecht kan! Stuk goedkoper dan parkeren in A'dam!!

Datum van verblijf: november 2017
Kellyvs1, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Bedankt voor je mooie beoordeling, muize, en wat leuk dat jullie de verjaardag van je echtgenoot bij ons hebben gevierd. Gefeliciteerd! Hopelijk tot de volgende keer.

Beoordeeld op 21 april 2018

Ik verbleef hier met mijn 4 vrienden en het was een aangenaam verblijf, de kamer was schoon en ruim genoeg ruimte voor ons, ik hield van de inrichting erg eigenzinnig, we hadden geen ontbijt dus kan geen commentaar geven, het hotel ligt rond de hoek van vondelpark dat een mooie wandeling is, ook een lidl aan de overkant, er is een kleine coffeeshop net voordat je nadert als je zin hebt in een snelle koffie / rook daar is niet veel keuze, niet ver van Dam Square, tramhalte buiten,

Datum van verblijf: februari 2018
Kellyvs1, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Super feedback, Anneke, dankjewel! :)

Beoordeeld op 20 april 2018

Prima ligging. Ontbijtbuffet ietwat chaotisch; wellicht veroorzaakt door het feit dat het personeel geen idee heeft wat het doel van de gasten m.b.t. het verblijf is. (b.v. tientallen collega's die om 7 uur ontbijten omdat er een beurs plaatsvindt).

Kamertip: Rustige ligging aan de achterkant.
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 april 2018

Biologisch, gerecycled en eigentijds. Schone prettige kamer, helaas aan de zeer drukke Overtoom. Slapen met het raam dicht. Het Vondelpark is om dekhoek, fijn voor een beetje groen en een wandelingetje. Goed ontbijt met 100% biologische producten en genoeg plantaardige keuzes. Gegrillde groenten en sojayoghurt.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Ceylan C, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Tof dat je de tijd hebt genomen om een review over ons te schrijven, Elze! Dankjewel :) Hopelijk zien we je gauw weer in één van onze hotels in Amsterdam!

Beoordeeld op 20 maart 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, behulpzaam.
Kamers op dak prima, mooi terrasje. Was nu te koud om er te zitten maar met minder wind lijkt me dat heerlijk.
Aanrader: ga in hun restaurant eten. Net om de hoek.
Voor ons was de garage ook een uitkomst.
Wij komen terug.

Datum van verblijf: maart 2018
Ceylan C, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018

Dank je voor deze leuke review Lieneke. We zijn blij om te lezen dat je zo genoten hebt van je verblijf en zien je graag weer verschijnen! ;)