Beoordeeld op 20 maart 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, behulpzaam.
Kamers op dak prima, mooi terrasje. Was nu te koud om er te zitten maar met minder wind lijkt me dat heerlijk.
Aanrader: ga in hun restaurant eten. Net om de hoek.
Voor ons was de garage ook een uitkomst.
Wij komen terug.

Datum van verblijf: maart 2018
Ceylan C, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018

Dank je voor deze leuke review Lieneke. We zijn blij om te lezen dat je zo genoten hebt van je verblijf en zien je graag weer verschijnen! ;)

Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

Prettige ontvangst, mooie kamer, gezellige bar. Personeel uiterst behulpzaam. Leuke wandeling door Vondelpark naar het centrum, en als je niet wil lopen, met tramlijn 1 ben je in 5 minuten op Leidseplein!

Datum van verblijf: februari 2018
Ceylan C, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018

Thanks Anoumar! We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf, zien we je volgende keer weer?

Beoordeeld op 27 februari 2018

Wat een leuk hotel is dit! Opvallend vriendelijke ontvangst, personeel doet er alles aan om je het naar je zin te maken. We kregen zelfs spontaan een paar handschoenen te leen omdat het zo koud was, wat een service! Verder een gezellige kamer, een heerlijk bed, geweldig uitzicht (top floor - jammer dat het te koud was om het terras te gebruiken), fijne douche, erg schoon, en heerlijk en uitgebreid ontbijt. Kortom: ga zo door!

Kamertip: Top floor is een aanrader, prachtig uitzicht en mooi groot dakterras!
Datum van verblijf: februari 2018
Ceylan C, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018

Thank YOU Karen! :) Fijn om te lezen dat jet zo naar je zin hebt gehad. Hopelijk zien we je van de zomer terug op ons terras (Dan lenen we je zonnebrand uit i.p.v. handschoenen).

Beoordeeld op 13 januari 2018

Lokatie was uitstekend. Tramhalte in buurt. Fietsen gehuurd bij Hotel. Was ook fijn als je geen gebruik wil maken van het openbaar vervoer.
Kamers waren uitstekend. Netjes en schoon. Rustig geen lawaai. Ontbijt was goed verzorgd. Personeel behulpzaam en vriendelijk

Datum van verblijf: januari 2018
Kellyvs1, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2018

Bedankt voor je review, Leon. Fijn om te horen dat je verblijf goed is bevallen!

Beoordeeld op 17 december 2017 via mobiele applicatie

Basic hoteluitrusting. Groene uitstraling. Parkeergarage fietsverhuur. Vriendelijke ontvangst. Als uitvalsbasis voor weekend amsterdam uitstekend. Ontbijt goed verzorgd. Geen poespas, geen hickups. Prima dus.

Datum van verblijf: december 2017
Astrid P, Public Relations Manager van Conscious Hotel Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2017

Dat is duidelijk :) dank je wel voor deze review! Tot de volgende keer!