“Prijs-kwaliteit is totaal niet in verhouding, wij waren teleurgesteld”
Beoordeling van Restaurant Golden Temple

Restaurant Golden Temple
Reserveren met
Restaurant Golden Temple is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 788 van 4.596 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
1 mei 2017 beoordeeld

Ons bezoek was een flinke teleurstelling in totaal. Het voor- en nagerecht was oke (hoewel niet bijzonder), maar het hoofdgerecht (de traditional mexican) zeer matig en had weinig smaak. Dat kunnen we zelf een stuk lekkerder maken. Daarbij hadden we na drie gangen allebei nog honger bij vertrek en hebben nog een patatje gedeeld. Dat alles in aanmerking genomen is het enorm duur voor wat je krijgt. Daar komt nog bij dat ze ons zo lang lieten wachten dat we vermoeden dat ze onze bestelling vergeten waren. In de tijd dat er weinig vegetarische concurrenten waren, kon je hier misschien mee wegkomen, maar wij komen niet meer terug.

11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!
Beneden tafels en stoelen. Boven lounge en eten op de grond met lage tafeltjes.
Alles super vers en goede kwaliteit.
Ruime keuze.
Prijzen aan de hoge kant maar meer dan de moeite waard.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

eens per jaar komen we hier eten, en de kwaliteit en relaxte sfeer is toch iedere keer verrassend, heerlijke gegrilde groenten vooraf, vervolgens rijsttafel en als afsluiter een lekkere chocolade, zonder twijfel één van de fijnste vegetarische plekken in Amsterdam om eerste klas te eten

4 augustus 2016 beoordeeld

Nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten,; we love mushrooms. een lekkere dunne bodem en heerlijk belegd met paddo's

1 augustus 2016 beoordeeld

het eten is overheerlijk tong strelend, de bediening geweldig aardig, de koks koken de sterren van de hemel,het restaurant is kind vriendelijk en prachtig beschilderd een echte aanrader en ik ga er zeker vaker heen.

Reizigers die Restaurant Golden Temple bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Golden Temple geweest? Deel je ervaringen!