M and N
Amsterdam, Nederland

Prima hotel, gunstig gelegen

Beoordeling van NH Amsterdam Noord
4,0 van 5 bollen19 feb 2024 beoordeeld
Alles was prima verzorgd. Hier en daar kunnen de muren en kozijnen wel een likje verf gebruiken maar verder is alles goed onderhouden en schoon. De badkamer zag er spiksplinternieuw uit. Het personeel was erg vriendelijk.
Datum van verblijf: februari 2024
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Eline Westerhof, Guest Services / Front Office van NH Amsterdam Noord, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 20 feb 2024
Beste Mike en Naomi
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij zijn ontzettend blij om te zien dat u ons hotel waardeert met 4 sterren. Wij zullen uw complimenten delen met ons team. Bedankt voor uw feedback over de muren en kozijnen in het hotel. Wij zullen dit meenemen in de volgende Management Team Meeting. Mocht u in de toekomst weer in Amsterdam zijn dan hopen wij u weer te mogen ontvangen.

Gastvrije groet,
Volledig restitueerbaar
2.9 km van NH Amsterdam Noord
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2022

Een goed onderhouden en sfeervol hotel. Goed bereikbaar met auto en trein. Met shuttelbus service naar centraal station en airport. In de directe omgeving goede en betaalbare restaurants.

Ook zeker een aanrader voor gezinnen met tieners.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Steffie Tilborg-Vinkenvleugel, Overig van NH Amsterdam Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Beste Ekools,

WOW!!! Wat een prachtige review heeft u over het hotel geschreven. Wij fijn dat u onze shuttle als een pluspunt heeft ervaren.
Wij kijken er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 6 maart 2022

Leuk hotel met super frisse ruime kamers
Vriendelijk personeel
Verzorgd en lekker ontbijt
Gratis parkeren en de gratis shuttelbus die je naar centraal station brengt en haalt is zeker een groot voordeel
Wij komen zeker nog een keer weer

Datum van verblijf: maart 2022
Steffie Tilborg-Vinkenvleugel, Overig van NH Amsterdam Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Beste Jbar2022,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij zijn ontzettend blij om te zien dat u ons hotel waardeert met 5 sterren. Wij zullen uw complimenten delen met ons team. Mocht u in de toekomst weer in Amsterdam zijn dan hopen wij van harte u weer te mogen ontvangen.

Gastvrije groet,

Beoordeeld op 14 februari 2022 via mobiele applicatie

Bij het ontvangst stond een kaartje klaar met een persoonlijke boodschap voor ons jubileum. Erg attent! Voor de rest schone kamer met goede bedden. Het personeel was ook erg vriendelijk! Ik kan dit hotel iedereen aanraden die een trip wilt maken in A’dam.

Datum van verblijf: februari 2022
Steffie Tilborg-Vinkenvleugel, Overig van NH Amsterdam Noord, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2022

Beste Meneer Schaap,

Wat fijn om te lezen dat u het zo genoten heeft van het verblijf in Amsterdam. Wij zullen uw complimenten over het personeel met hen delen.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in ons hotel.

Beoordeeld op 8 februari 2022

Fijn, schoon hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Prima voor zakelijke reizen, niet geschikt als je op zoek bent naar veel luxe/wellness. Er is niet veel vegetarische/vegan keuze in het restaurant. Ontbijtbuffet is voldoende.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde alleen

Beste Climber,

Bedankt voor u verblijf. Wij zullen u feedback bespreken met ons team en kijken welke aanpassingen wij kunnen doen in ons menu om aan de wensen van onze gasten te voldoen.

Steffie

Beoordeeld op 21 januari 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is uitstekend gelegen voor een bezoek aan de hoofdstad. Vanuit het hotel loop je door een gezellige straat met verschillende winkels naar de (gratis) pont en sta je binnen no-time in het centrum van Amsterdam. Gratis parkeren is ook een voordeel.

Kamertip: Vraag om een upgrade naar een suprieur-kamer. Lekker ruim
Datum van verblijf: januari 2022

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij zijn ontzettend blij om te zien dat u ons hotel waardeert met 5 sterren. Mocht u in de toekomst weer in Amsterdam zijn dan hopen wij van harte u weer te mogen ontvangen.