“Goed poolcentrum met echte Amsterdamse sfeer.”
Beoordeling van Poollokaal De Gracht

Poollokaal De Gracht
Geclassificeerd als nr. 101 van 325 Nachtleven in Amsterdam
Attractiegegevens
2 juli 2018 beoordeeld

Goed poolcentrum met echte Amsterdamse sfeer. Elke woensdag (8-ball) en zondag (9-ball) zijn er open toernooien.

Datum van activiteit: juni 2018

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een rustige zaterdagavond met wat vrienden een avondje gepooled. Café opzich prima, wel aardig prijzig als je een tijdje bezig bent en ongeveer een half uur voor sluitingstijd wordt je al redelijk naar buiten geveegd...

Datum van activiteit: augustus 2017
3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er loopt ervaren en zulk aardig personeel rond. Rina is er meestal overdag, En Ali brengt je drinken in de avond langs.

Wil je snacken? Veel verschillende broodjes. Kroketten/ bitterballen ontbreken wonderlijk wel op de kaart. De prijzen zijn redelijk.

Er is een aparte rokersruimte.

Datum van activiteit: februari 2017
18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk avondje weg. Een echte avond ontspannen, goede tafels, aardig personeel en niet duur.
Voor amateur tot pro speler.

Datum van activiteit: november 2016
Bekijk meer beoordelingen
20 september 2015 beoordeeld

Met een groep van 30 vrouwen mochten we hier langskomen voor een pooltoernooi. We werden vol enthousiasme en gezelligheid ontvangen. Aangezien vele van ons nog nooit een spelletje poolen hadden gespeeld konden we er vrij weinig van, maar alles werd vol geduld uitgelegd. Kortom: we hebben een goed georganiseerde topavond gehad bij het poollokaal 'De Gracht' waar het enthousiasme van het personeel meerdere steentjes aan heeft bijgedragen! Dankjewel!!!!

Datum van activiteit: september 2015

Reizigers die Poollokaal De Gracht bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Poollokaal De Gracht geweest? Deel je ervaringen!