“Avondje weg”

Poollokaal De Gracht
Geclassificeerd als nr. 96 van 319 Nachtleven in Amsterdam
Attractiegegevens
18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk avondje weg. Een echte avond ontspannen, goede tafels, aardig personeel en niet duur.
Voor amateur tot pro speler.

20 september 2015 beoordeeld

Met een groep van 30 vrouwen mochten we hier langskomen voor een pooltoernooi. We werden vol enthousiasme en gezelligheid ontvangen. Aangezien vele van ons nog nooit een spelletje poolen hadden gespeeld konden we er vrij weinig van, maar alles werd vol geduld uitgelegd. Kortom: we hebben een goed georganiseerde topavond gehad bij het poollokaal 'De Gracht' waar het enthousiasme van het personeel meerdere steentjes aan heeft bijgedragen! Dankjewel!!!!

28 september 2014 beoordeeld

Dit is Amsterdam op zijn best: Aan een gracht gelegen, woonboten voor de deur, een coffeeshop om de hoek,joints roken in het rokershok, en Brouwerij 't IJ-bier en veel meer aan de bar !
En met de metro nog geen 10 minuten vanaf Amsterdam Centraal station!

14 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, net nieuwe tv's zodat je geen sportwedstrijd hoeft te missen! Leuke pokertoernooien, en Ali brengt je biertjes :-)

Bekijk meer beoordelingen
22 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al een jaar of wat en het is altijd gezellig. Leuke sfeer, goede speeltafels en niet te duur.

Reizigers die Poollokaal De Gracht bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Poollokaal De Gracht geweest? Deel je ervaringen!