“Gezellige sfeer en top personeel!”
Beoordeling van Poollokaal De Gracht

Poollokaal De Gracht
Geclassificeerd als nr. 96 van 319 Nachtleven in Amsterdam
Attractiegegevens
20 september 2015 beoordeeld

Met een groep van 30 vrouwen mochten we hier langskomen voor een pooltoernooi. We werden vol enthousiasme en gezelligheid ontvangen. Aangezien vele van ons nog nooit een spelletje poolen hadden gespeeld konden we er vrij weinig van, maar alles werd vol geduld uitgelegd. Kortom: we hebben een goed georganiseerde topavond gehad bij het poollokaal 'De Gracht' waar het enthousiasme van het personeel meerdere steentjes aan heeft bijgedragen! Dankjewel!!!!

28 september 2014 beoordeeld

Dit is Amsterdam op zijn best: Aan een gracht gelegen, woonboten voor de deur, een coffeeshop om de hoek,joints roken in het rokershok, en Brouwerij 't IJ-bier en veel meer aan de bar !
En met de metro nog geen 10 minuten vanaf Amsterdam Centraal station!

14 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent, net nieuwe tv's zodat je geen sportwedstrijd hoeft te missen! Leuke pokertoernooien, en Ali brengt je biertjes :-)

22 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier al een jaar of wat en het is altijd gezellig. Leuke sfeer, goede speeltafels en niet te duur.

Bekijk meer beoordelingen
18 juli 2012 beoordeeld

diverse keren al geweest,zowel met vrienden als met mn kinderen.perfecte gelegenheid om gezellig te snookeren.altijd wel n tafel vrij,leuke sfeer,vriendelijk personeel en hele schappelijke prijzen,wat wil je nog meer voor n leuke avond uit??!!aanrader!!!

mj schaap

Reizigers die Poollokaal De Gracht bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Poollokaal De Gracht geweest? Deel je ervaringen!