“Klein maar fijn”

'Skek
Geclassificeerd als nr. 876 van 4.896 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

‘Skek is mij erg goed bevallen. Vriendelijk personeel, een leuk interieur en zeer goed eten voor een een goede prijs in het centrum van Amsterdam.

Datum van bezoek: januari 2019

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen de huisgemaakte soep; courgette-kikkererwten. Een flinke kom vol en zeer smakelijk. De huisgemaakte ravioli (met spinazie) was ook erg lekker. Voor iets meer dan 20 euro (incl drankje) hebben we meer dan heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere hamburgers en merguez worstjes zelf gedraaid door de kok.
gezellig eetcafe om een avond door te brengeg!!

Datum van bezoek: juni 2018
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 juni
Super personeel in deze gelegenheid.
We waren met 30 man.
Hamburger
Bolletje niet geroosterd, en viel ook uit elkaar. De saus (gelig en zurig) dus lime mayo was geen succes.
Sommige kregen boter ipv saus!
Patatten waren heel goed en die mayo was lekker!

Datum van bezoek: juni 2018
13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het menu wisselt om de 3 maanden. Het is een restaurant gerund door studenten en vandaar de heerlijke 25% korting op het hoofdgerecht. Dus een ideale plek om eventjes na werk te eten voordat je aan de borrel gaat. Het interieur oogt niet per se als een studentenplek dus dat is fijn en de prijzen voor zowel eten als drinken liggen zeer laag (zelfs zonder korting). De tempehburger was oprecht heerlijk, de Indiase curry smaakte helaas te Nederlands en er werd geen gebruik gemaakt van basmati rijst. Het stoofpotje dat ik gekozen had was oké, maar smaakte wel een beetje naar bolognesesaus, dus dat was wat minder. Het vlees was niet goed gesmoord maar erg taai. Maarja voor een maaltijd van 10euro zal ik niet klagen, dus ik kom er nog zeker terug voor een snelle gezellige hap met collega's of medestudenten.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die 'Skek bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In 'Skek geweest? Deel je ervaringen!