“Jammer jammer...”
Beoordeling van George W. P. A

George W. P. A
Reserveren met
George W. P. A is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3.220 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Amerikaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Museumkwartier
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chaos op het terras...personeel heeft geen overzicht. Een paar keer gevraagd naar de onze drankjes. Het eten valt tegen. Een volgende keer komen we hier niet keer. Jammer, gezellige buurt, maar verder... geen aanrader!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden he1t visplateau besteld.. waar voor je geld!! Goeie service niks over te klagen en topwijnen. We gaan zeker terug

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Over het eten valt niks te zeggen, onwijs lekker gegeten ! Jammer dat je na ruim een kwartier wachten op een beschikbare tafel nog door niemand van het personeel aangesproken bent. Eenmaal een tafel toegewezen te hebben gekregen, hebben wij onze tijd doorgebracht met wachten, en niet gezien worden, gestrest en ongeorganiseerd personeel. Flinke tegenvaller.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dut is een brasserie zoals het hoort. Je wordt hier gastvrij ontvangen. Tafellinnen. De hele kaart is goed, van ontbijt tot dessert. We zijn hier al vaker geweest, evenals andere zaken van deze keten. De kwaliteit is altijd goed. Dit keer gingen er wel twee kleine dingen fout: de steak tartaar van 18 euro (inclusief de beste dunne frites en fijne groene salade) was aan de kleine kant (we kregen na onze opmerking gelijk extra!) en de Ile flottante was op, jammer. Fijne wijnkaart. Prima prijzen voor elke portemonnaie. In de zomer druk terras.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooie zaak, op een mooie plek en het eten is redelijk. Echter, het personeel maakt er een zootje van. Er is geen fatsoenlijke ontvangst, jassen worden niet aangenomen, pas na aandringen kun je een drankje bestellen dat vervolgens lang wegblijft. Bijna elke vraag die je stelt wordt vergeten. Tafels worden niet afgeruimd, aan de tafel naast ons werd een kapot glas (door personeel) pas na een half uur opgeruimd. Kortom, ik zou het management van deze zaak (als dat er is) orde op zaken laten stellen! Echt zonde.

Reizigers die George W. P. A bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In George W. P. A geweest? Deel je ervaringen!