9 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 168
nhow HotelsUS$ 167
TravelocityUS$ 168
Beoordeeld op 23 mei 2022

We hebben een geweldige tijd gehad in het nHow Hotel. Mooie lokatie en het ontbijt was super! We hebben heerlijk op de 17e verdieping in het zonnetje ons broodje kunnen opeten. De lokatie vlakbij de metro is een ideale uitvalsbasis.

Beoordeeld op 23 mei 2022

Hier 4 kamers geboekt waaronder een voor een bruidspaar. Prachtige kamers en hotel. Leuke persooonlijke briefjes van Orlando voor de kinderen.
Op de 17e etage het restaurant met terrassen en uitzicht over Amsterdam.
Een aanrader!

Kamertip: De hoekkamers zijn mooi groot en prachtig. Hoe hoger hoe mooier het uitzicht over het altijd mooie Amsterdam.
Beoordeeld op 13 mei 2022

In en uitchecken kan gerust een uur duren. Waarom zou je een uur moeten wachten om uit te checken? Erg slecht... Was geen andere optie dan maar een uur in de wachtrij staan.

Gebeld, was geen andere optie!

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 mei 2022

Hotel, restaurant, bar, inrichting, kamers allemaal geweldig. super mooie en trendy hotel. je voel je op vakantie. je vergeet de buiten wereld.
je kan super mooie fotos maken. goed hotel voor vlogers. wel meer dan 1 dag reserveren is een aanrader.
je ben meer in de hotel bezig dan in de kamer. je krijgt meer waard voor je geld. geloof me!!!

Beoordeeld op 9 mei 2022

geweldig hotel met fantastische bedden en een super ontbijt. Loopafstand Metro. Vriendelijk personeel, schoon hotel met goede parkeervoorzieiningen in direkte omgeving. Een aanrader voor een weekend Amsterdam