“Heerlijk gegeten, zeer gastvrij ontvangen”
Beoordeling van Palmyra Syrian Restaurant

Palmyra Syrian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 533 van 5.004 Restaurants in Amsterdam
14 september 2019 beoordeeld

Gisteren heerlijk gegeten, in het mooie restaurant. Zeer goed bereikbaar. Fantastisch lamsvlees.
Relaxte sfeer.

11 september 2019 beoordeeld

Gister avond heerlijk gegeten bij Palmyra. Service was echt 10/10!!! Ik ben zelf vegetariër en je hebt een ruime keuze voor vegetarische gerechten. Alles zag er verzorgd en lekker uit. Heerlijk gegeten. Dank jullie wel!

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een dagje Amsterdam bezocht en hier ontzettend lekker geluncht. Typische Syrische gerechten en goede service!

10 september 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Mijn vriendin en ik zijn beiden vegetariër en we hebben via Groupon fantastisch gegeten. Het restaurant is nog heel nieuw en alles is zo lekker schoon en fris. De ober is erg aardig en de kok kwam ook even langs om te vragen of alles naar wens was. We voelden ons zeer welkom en we komen absoluut terug!!

5 september 2019 beoordeeld

Dit was de eerste keer Syrisch eten, dus we wisten niet goed wat te verwachten. We waren aangenaam verrast bij het heerlijke eten dat ons werd geserveerd! Het eten was lekker klaargemaakt, netjes opgediend en het personeel was erg vriendelijk. Zeker een aanrader voor wie eens een andere keuken wil proberen!

Reizigers die Palmyra Syrian Restaurant bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Palmyra Syrian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!