“Fantastic!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Mauro Mansion
Beoordeeld als nr. 3 van 371 hotels in Amsterdam
23 september 2016 beoordeeld

Ik kan dit hotel zeker aanbevelen. Het luxe hotel heeft een zeer vriendelijk team en een mooi interieur.
Het prachtig salon wordt 's morgens omgetoverd in een zeer knusse ontbijtzaal met een erg uitgebreid buffet. De kamer was niet groot maar van alle luxe voorzien. Prima kwaliteit bed en badkamer.
Dit heeft geresulteerd in een zeer ontspannen verblijf. Wij komen hier zeker weer terug!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

15 juli 2015 beoordeeld

Heel origineel ingerichte en mooie propere kamers, zacht bed, prima badkamer met breed ligbad, lekker ontbijt, vriendelijke gastheren en dicht bij het centraal station..
Ideale uitvalsbasis om Amsterdam te ontdekken!

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
30 december 2013 beoordeeld

In het voorjaar zijn we een lang weekend naar amsterdam geweest en hebben we Mauro geboekt. Het is een prima hotel, schoon en netjes op een top locatie! De stad is natuurlijk geweldig, de prijs kwaliteit verhouding is goed.

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met een partner
30 oktober 2013 beoordeeld

Op minimale afstand van het centraal station, in hartje Amsterdam een geweldig hotel. De eigenaren zijn zeer gastvrij en zorgen voor een huislijke sfeer. Het hotel is betaalbaar en zonder bijkomende kosten.

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
6 december 2012 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste, meest gastvrije hotel in Amsterdam. Berry en Marcel zijn perfecte gastheren. Betaalbaar, nette kamers, altijd open voor vragen. Zeer centraal gelegen in de gezelligste buurt van Amsterdam. Probeer ook de diverse goede restaurants in de buurt!!

• Verbleef: December, 2012
30 december 2011 beoordeeld

Grote kamer, luxe badkamer, lekker ontbijt, luxueuze details, vriendelijke bediening en ideaal gelegen!

• Verbleef: December, 2011
6 augustus 2010 beoordeeld

Van 23 t/m 25 juli verbleven wij voor onze Honeymoon in Mauro Mansion. Mauro is een zeer mooi, kleinschalig hotel in een authentiek grachtenpand in het hartje van Amsterdam. Onze kamer was super mooi met een jacuzzi en uitzicht op de gracht.
De bediening van Berry en Marcel was perfect en met alle vragen konden we bij hun terecht. Het ontbijt was heerlijk en we konden zelfs gebruik maken van de aanwezige boeken en dvd's die we op onze kamer konden kijken.
Vanwege de persoonlijke aandacht van Berry en Marcel, de centrale ligging van het rustige hotel, de luxe hotelkamer en de gezelligheid van Amsterdam was het voor ons een geweldig huwelijksweekend.
Een grote aanrader voor iedereen die Amsterdam wilt bezoeken.

• Verbleef: Juli, 2010, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
The Toren
The Hoxton, Amsterdam
nr. 13 van 371 in Amsterdam
1.195 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Mauro Mansion geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Mauro Mansion

Adres: Geldersekade 16, 1012 BH Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > De Wallen
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Nr. 2 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 6 voordelig hotel in Amsterdam
Nr. 11 familiehotel in Amsterdam
Nr. 11 zakenhotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 104 - € 192 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 9
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Mauro Mansion met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Mauro Mansion Hotel Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?