TripAdvisor

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 3.281 van 5.004 Restaurants in Amsterdam
14 september 2019 beoordeeld

Wij zagen dat Par Hasard nu bij ons in de buurt was gekomen. Ik heb in het verleden ook wel eens gegeten bij Par Hasard en vond het erg lekker. Wat je proeft is dat ze minder vette dingen serveren, niet zoals een gewone frietzaak. Het smaakt wat "cleaner" om zo te zeggen. Na de patatzaak voel ik me altijd opgeblazen en dat is minder hier. Het eten is vers en lekker. Het is wel wat duur, gezien het eigenlijk een soort luxere frietzaak is. Onze eindrekening was iets van € 40,- wat voor uit eten goedkoop is, maar gezien het een "snackbar" is wel wat duur. Leuk personeel zoals ik in de reacties hieronder lees moeten zij nog wel e.e.a leren, maar het zijn dan ook jonge meiden dus dat neem ik ze niet kwalijk. Ik verwacht dat het over een aantal maanden al beter gaat zijn :)

24 augustus 2019 beoordeeld

Bijzonder leuk aanbod, variërend van zelfgemaakte saté van kippendij, fish & chips tot een heerlijke malse medium-rare bavette én huisgemaakte frikandel bij de afhaal. Allemaal erg de moeite waard om te proberen! Hartelijke ontvangst, prettige en alerte bediening. Gezellige hoeveelheid gasten aanwezig. Groot raam die helemaal uitschuift waardoor je bij een vol terras toch nog het gevoel krijgt van buiten zitten. Gemoedelijke sfeer. Wij gaan graag terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de openingsperikelen toch nog maar eens geprobeerd. Het moet gezegd een stuk beter en we hebben er lekker en gezellig gegeten voor een hele schappelijke prijs. Heerlijke frieten en enthousiast personeel. Ga zo door!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sja, wat moet je zeggen? De plek is leuk. De kaart is prima, gevarieerd en toegankelijk voor breed publiek van jong tot oud. Bediening zit in de opstartfase, maar is vriendelijk en van goede wil. Kortom, veel potentie in deze nieuwe aanwinst in de buurt. Al is het zeker niet slecht: er is ook nog wel wat werk aan de winkel. Wij zien het zitten: deze tent is “On the way up”.

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader, leuk voorgerecht en fantastisch stuk vlees als hoofdgerecht, met de geroemde frites! Heerlijk terras, zeker met dit warme weer. Gezellig interieur en vriendelijke bediening

Reizigers die Par Hasard Hoofddorpplein bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Par Hasard Hoofddorpplein geweest? Deel je ervaringen!