“Lekkere lunch”
Beoordeling van Cafe Kale B.V.

Cafe Kale B.V.
Geclassificeerd als nr. 366 van 4.556 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Stadsdeel Zuid
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere burger, vriendelijke bediening... Weinig meer te wensen voor een lunch.
Friet leek wat blond maar was ook heerlijk knapperig.

28 juli 2017 beoordeeld

Café Kale is een prima gelegenheid om te lunchen. De gerechten zijn gevarieerd, goed verzorgd en van prima afmetingen. Daarnaast is zowel in het café als op het terras gezellig vertoeven. De bediening is vlot.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Café Kale is een zeer bekende zaak in de buurt. Je kan er goed lunchen, ik kom er vaak voor zakelijke afspraken. Erg fijne bediening ook.

23 juni 2017 beoordeeld

Wij komen al jaren bij dit cafe, meestal voor de lunch maar soms ook voor een borrel.Gezellige gemoedelijk sfeer. Broodjes en maaltijden zijn heerlijk. Ook de salades zijn goed, het traditionele broodje bal is een echte aanrader voor de gehaktliefhebber maar ook de boerenbruin met carpaccio is heerlijk. De keus is zeer uitgebreid.

22 juni 2017 beoordeeld

Op onze wandeling door Amsterdam kwamen wij toevallig terecht op het terras van café Kale. Het uitzicht was niet bijzonder maar de sfeer was gezellig met een gemêleerd publiek. Het door ons bestelde bittergarni was niet goedkoop maar wel erg lekker. Overigens is in Amsterdam niets goedkoop dus ook hier geen uitzondering.

Reizigers die Cafe Kale B.V. bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe Kale B.V. geweest? Deel je ervaringen!