“Goede service, lekker eten”
Beoordeling van Restaurant Parra

Restaurant Parra
Geclassificeerd als nr. 840 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
Beschrijving: Restaurant Parra is gevestigd in het voormalige restaurant Soen. Eigenaar Richard Bolhuis: ‘In Spanje en andere landen rondom de Middellandse Zee is de maaltijd niet alleen het moment om te eten, maar vooral om elkaar te ontmoeten. Het met elkaar delen van gerechten is daar vaak onderdeel van. Met je tafelgenoten bestel je een aantal verschillende gerechten waar iedereen van neemt. Geen voor- hoofd- en nagerecht, maar tapas en diverse kleine vlees- vis of groentegerechten. Zo wordt ook het eten onderdeel van het gezamenlijk eten: het delen en uitwisselen van ervaringen, smaken en verhalen. Bij Parra staat dit delen van gerechten centraal.’ De keuken wordt gerund door de Spaanse kok Julio Sayago. Hij zal gebruik maken van zoveel als mogelijk duurzame en biologische ingrediënten. Vanzelfsprekend schenkt Parra Spaans bier en heeft het een uitstekende wijnkaart met Spaanse wijn. Julio heeft hiervoor gewerkt bij Restaurants Pica Pica, La Rioja, Paso Doble en Pata Negra. Hij heeft internationale ervaring opgedaan in Baskenland, Andalusië, Catalonië, Madrid, de Canarische eilanden en de Balearen (Ibiza). Deze ervaring in verschillende regionale Spaanse keukens neemt hij mee in de samenstelling van de gerechten.
30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door Richard. In de korte tijd die we hadden zijn we verwend met heerlijke tapas, de Iberico was super!

Schrijf een beoordeling

3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk dagje Amsterdam gehad bezoek bij Parra was perfecte afsluiting van ons bezoek. Klantvriendelijk, gastvrij en de gerechten allen met een griffel. Dank voor de afsluiting van ons bezoek komen zeker nog keer terug en ne men gezelschap mee. Deze culinaire traktatie moet gedeeld worden. Chapeau ❤

25 september 2016 beoordeeld

Na onze zomervakantie in Andalusia waren we natuurlijk verwend, maar dit restaurant kan de vergelijking helemaal doorstaan. Authentieke tapas geserveerd door vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het enige minpuntje vonden we de inrichting/aankleding. Daar valt veel meer van te maken.

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wanneer krijgen we nu die echt goede tapastent in Amsterdam? Deze gaat het hem in ieder geval niet worden. De gerechten die wij hebben geprobeerd (van de wellicht te uitgebreide kaart?) waren met uitzondering van de gegrilde paprika's niet goed.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is op zich niets mis mee, wel 1 gerecht even terug gestuurd voor een iets langere bereiding want koud en niet gaat. Het was op zich rustig in het restaurant maar de bediening had het niet echt onder controle, volgens mij geen horecamensen. Ze zijn wel super aardig maar je zou volgens de omschrijvingen hier iets mee verwachten.
Locatie top

Reizigers die Restaurant Parra bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Parra geweest? Deel je ervaringen!