“Aanrader!”
Beoordeling van Restaurant Gijsbrecht

Restaurant Gijsbrecht
Geclassificeerd als nr. 1.944 van 4.993 Restaurants in Amsterdam
Beschrijving: Balans en eenvoud zijn de sleutelwoorden voor restaurant Gijsbrecht. De kaart wordt opgemaakt op basis van seizoensgebonden producten. Het liefst biologisch en lokaal. Naast onze dagverse oesters, bijzondere selectie Nederlandse kazen & charcuterie, maken onze Europese wijnen uw lunch of diner compleet. Onze kaart is gebaseerd op wat het seizoen te bieden heeft. Wij ontvangen jullie graag in het Gijsbrecht van Aemstelpark op de zuid as. Makkelijk bereikbaar, midden in het park, aan het water en parkeren voor de deur. Restaurant Gijsbrecht is een perfecte locatie voor de ontvangst van groepen, uw zakelijk relatie of een besloten feest. Bij ons dineert en borrelt u op culinair niveau in een fijne ambiance op een unieke en rustige locatie in het Gijsbrecht van Aemstelpark. Uiteraard is er de mogelijkheid om met uw gezelschap in een afgescheiden ruimte te lunchen, borrelen of te dineren (max 18 Pers). U kunt onze locatie ook in zijn geheel afhuren voor bijvoorbeeld een feest.
4 weken geleden beoordeeld

Fijne plek nieuwe plek in Amsterdam. Heerlijk om op zonnige dagen buiten aan het water te zitten. Binnen is sfeervol ingericht.

Eten is gewoon goed en de wijnen zijn bijzonder te noemen. De rekening viel ons ook nog eens erg mee.

Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

25 juli 2019 beoordeeld

Het was mijn eerste keer op deze locatie na de dood van John Halvemaan, en dat was, hoewel het eten prima was, toch even slikken. Heel goed dat de mensen van Gijsbrecht niet pretenderen de kunsten van John te imiteren of na te volgen: hij was en blijft immers uniek. Als gezegd, wat ons werd voorgeschoteld was zonder meer aangenaam. De bisque is uitzonderlijk goed en ook de kalfswang was heerlijk. Enig minpuntje: het dessert. Die tartelettes ... nee. De zeer vriendelijke bediening maakte het gemis van Esther en John een klein beetje goed. Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019
8 juli 2019 beoordeeld

Wat een heerlijke zaak en wat een heerlijk eten.
Weg uit de drukte van Amsterdam, even adem halen in prachtig stukje Nederland.
We hebben genoten van het eten en vooral ook van de goede wijnen.
Alles was wel gebalanceerd en hele van deze tijd.
Buiten eten is bijna sprookje, wij gaan zeker terugkomen !

Datum van bezoek: mei 2019
7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk aan het water.
Rond 20 uur verdwijnt de zon helaas.
Super lekker gegeten. Prima prijs
Je kunt er perfect parkeren
Als je aan komt rijden ziet het er armoedig uit, maar zodra je het terras op loopt... super
En ook echt heel lekker eten en fantastische bediening

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten heerlijk op het terras aan het water. Begonnen met zalige oesters en lekker bubbeltje. . Mijn moeder en dochter hadden als voorgerecht een heerlijk geurende en smakende noordzeekrabbenbisque leuk opgeschonken uit theepotje. Ik had een heerlijke kippenleverparfait die zeer goed van smaak was. Als hoofd de wildezeebaars (knapperig velletje en heerlijk gebakken) de oestercreme was erg lekker daarbij. Een super zachte malse kalfswang met een zachte goed gekruide pompoencreme in combinatie met koreander en chili werkelijk hemels. De knolselderij verrassend en super. Als na lekkere kaasjes van zeer goede smaak en ook de banaanchocolade mousse en de rabarber waren heerlijk. Dit vergezeld van een zeer goede witte wijn op aanraden van een kundige leuke sommelier. De bediening was vriendelijk en wist waar ze het over hadden en maakte deze al heerlijke avond super. Ik hoef denk ik niet te zeggen dat ik een ieder aanraad om hier te gaan eten

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Restaurant Gijsbrecht bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Gijsbrecht geweest? Deel je ervaringen!