Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

wat een fijn hotel op een mooie plek. Je voelt je meteen thuis.Alles is aanwezig ook gratis wifi , Je bent binnen een paar minuten lopen op onder andere het museumpleim. ook is het hotel goed rolstoel toegankelijk. En top!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Apollo Hotel Am... A, Rooms Division Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute portfolio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2018

Beste Gyoryike,

Hartelijk voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor. Wat fijn dat u heeft genoten tijdens uw verblijf bij ons.
Heeft u ook de kans gehad om te eten in een van onze restaurants? Zij hebben beide een geweldig uitzicht op de grachten.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Donna van Eekeren - Rooms Division Manager

Beoordeeld op 10 januari 2018

Geweldig hotel op ene top locatie. Je voelt je meteen thuis.Alles is aanwezig ook gratis wifi :-)
Uitgaansgebied op loopafstand, onder andere 5 minuten lopen naar het Museumplein, Aanrader is om een watertaxi te nemen en je rond te laten varen door de grachten en je dan af te laten zetten aan de aanleg steiger van het hotel.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Apollo Hotel Am... A, Assistant Front Office Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute portfolio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2018

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf! Een watertaxi is inderdaad een zeer bijzonder leuke manier om door de grachten te gaan.
Heeft u ook de kans gekregen om naar een van onze restaurants te gaan? Ze hebben beide een prachtig uitzicht op de grachten.

Wij hopen u graag nogmaals te verwelkomen in het Apollo Hotel Amsterdam!

Jorik Heus - Assistant Front Office Manager

Beoordeeld op 24 december 2017 via mobiele applicatie

Ik heb hier verbleven op 18 dec en het was geweldig! Eerst wat meteen op valt is dat het hotel zich in de kerstsfeer heeft ondergedompeld, de versieringen binnen en buiten het hotel zorgde voor een zeer elegante uitstraling. Daar draait het allemaal om bij het Apollo Hotel Amsterdam, elegantie!

Bij binnenkomst zag de vernieuwde lobby er beeldig uit en tijdens het inchecken werd ik geholpen door een goede verzorgd en lieve dame. Bij het personeel was er geen te kort aan gastvriendelijkheid, allemaal stonden ze met een glimlach klaar om de gasten zo goed mogelijk te helpen dat is een grote PLUS PUNT.

De kamer was op en top! Een nieuwe design kamer met een kanaal uitzicht is een beauty om te zien en om in te verblijven. Het is zeker een aanrader!

Het hotel heeft over 2 restaurants in het gebouw en beide zijn geweldig om te dineren. De nieuwe geopende Bodon (traditionele Franse keuken) is zeker aan te bevelen aan iedereen die iets nieuws wil proberen.

Kortom was de ervaring bij het Apollo hotel Amsterdam zeker geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. Jullie zien mij snel terug!

Verbleef: december 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 21 december 2017

Wat een heerlijk verblijf, een warm welkom, door de heer achter de receptiebalie. Keurig netjes en vol enthousiasme. De kamer was voorzien van alles wat je wenst. Van a tot z aan alles was gedacht, en beantwoorden al mijn vragen al voor ik ze kon bedenken. Een aanrader om te verblijven in kamer 218, voorzien van een geweldig design, en een verbluffend uitzicht. Complimenten aan de heren van de conciërge voor de leuke tips en service. Weet je wat zo leuk is! Zo hoort een hotel te zijn!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Apollo Hotel Am... A, Rooms Division Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute portfolio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Beste Nancy,

Wat fijn om te lezen dat u zo'n heerlijk verblijf bij ons heeft gehad. Wij waarderen uw complimenten zeer en zullen uw vriendelijke woorden delen met het team.
The Harbour Suite heeft inderdaad een verbluffend uitzicht! Heeft u ook een van onze restaurants geprobeerd? Het vernieuwde Bodon heeft zeer bijzondere gerechten op het menu.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen!

Donna van Eekeren - Rooms Division Manager

Beoordeeld op 20 december 2017

Mijn overnachting bij de Apollo hotel begon met een lekker diner bij The Harbour Club en daarna had ik een leuke kamer met een haven uitzicht. Het was erg een relax nachtje waar ik even kon bijkomen. In een lekkere warme bed.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Apollo Hotel Am... A, Assistant Front Office Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute portfolio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2018

Beste gast,

Wat fijn dat u na uw diner bij The Harbour Club met een relaxed gevoel de avond heeft kunnen eindigen met een overnachting. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor. Heeft u ook al ons nieuwe restaurant uitgeprobeerd? Bodon is een Frans fine dining restaurant met zeer uitzonderlijke gerechten op het menu.

Hopelijk zien wij u snel terug!

Jorik Heus - Assistant Front Office Manager