Beoordeeld op 6 december 2017

Wat is het heerlijk om te overnachten in het Apollo Hotel als je een weekendje naar Amsterdam gaat. Het hotel ziet er prachtig uit en bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd. Het personeel doet ontzettend zijn best voor een goed verblijf. De hotelkamer was prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Het bed slaapt goed en de badkamer ziet er heel mooi uit.

Een van de fijnste dingen aan het hotel is de ligging. Je loopt zo de Pijp in, een van de leukste wijken van Amsterdam ((veel minder toeristisch dan het centrum) en als je toch naar het centrum wilt, heb je zo een tram of bus gepakt naar de juiste bestemming.

Het ontbijt de volgende ochtend was een helemaal een perfecte afsluiter van een lekker nachtje weg. We werden hartelijk verwelkomd door de twee gastheren Frits en Bashir. Ze zorgen dat je niets tekort komt en zijn ook nog eens heel vriendelijk én grappig.

Kamertip: Super ligging en vriendelijk personeel
Datum van verblijf: november 2017
Apollo Hotel Am... A, Rooms Division Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2017

Beste Rianne,

Wat fijn dat u zo heeft genoten tijdens uw verblijf! Hartelijk dank voor uw complimenten betreft de inrichting van de kamer, het prachtige uitzicht en het vriendelijke personeel. De pijp is inderdaad net om de hoek en heeft veel unieke restaurants.
Uw vriendelijke woorden zullen doorgegeven worden aan Frits en Bashir!

Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Donna van Eekeren - Rooms Division Manager

Beoordeeld op 3 december 2017

Vergelijking met andere hotels van de SPG group moet ik eerlijk zijn dat dit daar niet echt thuishoort.

Voornamelijk het ontvangst is beneden alle peil, heel onvriendelijk. Waarom Engels spreken als je Nederlandstalig bent???

De traagste - en koudste - liften van Amsterdam zijn ongetwijfeld hier terug te vinden.

Ontbijt is goed.

Het uitzicht is mooi en de afstand tot het centrum is niet echt groot, een leuke wandeling.

En misschien ook eens aan het personeel uit te leggen dat men discussies tussen hen beter doet achter gesloten deuren en niet in de ontbijtruimte of de bar. Moet ik nu echt weten dat die bepaalde man in het weekend niet moet werken en dat hij ook recht heeft op rust. Of dat die bepaalde dame liever aan haar bril staat te prutsen - en dat nam verschillende minuten in beslag - dan de mensen te ontvangen aan het ontbijt. Dat was niet 1maal voorgevallen maar diverse keren.

Ook spijtig dat de foto's op de SPG app niet overeenstemmen met de werkelijkheid, de bar en het restaurant zijn wel mooi ingericht.

Hier is nog duidelijk werk aan.

Datum van verblijf: november 2017
Apollo Hotel Am... A, Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Beste gast,

Heel erg vervelend om te lezen dat uw ervaring niet volledig naar wens en onze standaarden was. Uw feedback met betrekking tot het team nemen wij ook zeer serieus en dit hebben wij intern besproken. Dit is uiteraard onacceptabel.

Afgelopen maanden hebben we flink verbouwd en met name de publieke ruimtes zijn opnieuw ingericht. De liften staan zeker ook nog op de planning om vervangen te worden.

Nogmaals heel erg bedankt voor uw review. Mocht u besluiten ons een tweede kans te geven, mag u mij persoonlijk contacteren.

Apollo Hotel Amsterdam
Jorik.heus@apollohotels.nl

Beoordeeld op 10 november 2017

Een goede hotel om te overnachten. Het is vlakbij toeristische plekken.
De kamers zijn schoon en zag er goed verzorgd uit. De medewerkers zijn heel vriendelijk. Vooral de service is goed, het is echt een aanrader.
Ik zou zeker weer terug willen komen.

Datum van verblijf: november 2017
Apollo Hotel Am... A, Assistant Front Office Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2017

Beste Anra,

Wat fijn dat u heeft genoten tijdens uw verblijf. Hartelijk dank voor uw complimenten betreft de kamers en het vriendelijke personeel.

Wij kijken er naar uit u spoedig weer in de toekomst te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 7 november 2017

Het hotel is heel mooi ingericht! Het ligt in het centrum en dat is heel handig voor toeristen en als je gaat overnachten. Ik had een geweldige ervaring, de service was goed, de kamers waren elke dag schoon. Ik zal zeker terugkomen een ervaring die ik nooit meer zal vergeten!

Kamertip: Alle kamers zijnrustig, dus veel keuze!
Datum van verblijf: oktober 2017
Apollo Hotel Am... A, Assistant Front Office Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2017

Beste Maha,

Wat een compliment dat u ons de hoogste score geeft! Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden betreft de nieuwe inrichting en de uitstekende service.
Heeft u ook genoten in een van onze restaurants? Beide restaurants hebben een geweldig uitzicht over de grachten en zeer bijzondere gerechten op het menu.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals een onvergetelijke ervaring te laten beleven!

Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Natuurlijk heb je de Harbour Kitchen bij dit Apollo hotel maar de bar van dit hotel is ook meer dan prima. Erg gave oester bar met alles wat daar bij hoort, leuke zitjes aan het water en prima wijnen.

Reistype: Reisde voor zaken
Apollo Hotel Am... A, Rooms Division Manager van Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2017

Beste Willem,

Zowel The Harbour Club als Bodon hebben inderdaad een zeer mooi uitzicht op het water en heerlijke gerechten op het menu. Hartelijk dank voor het positief benoemen van onze restaurants! Wij hopen dat het nieuwe design ook indruk op u heeft gemaakt tijdens uw verblijf.

Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

Donna van Eekeren - Rooms Division Manager