“Heerlijk gegeten en erg aardig personeel en gluten vrij”
Beoordeling van Tacos & Tequila

Tacos & Tequila
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 882 van 4.996 Restaurants in Amsterdam
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart met heerlijke Mexicaanse gerechten. Smaken zijn erg lekker en wat heel fijn is de mannen hebben echt verstand van gluten vrij. Al met al heerlijk gegeten van meerdere gerechten.

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld

Geweldig lekker gegeten, mooi gepresenteerd en hard werkende jongens die het eten maken! Zeker een aanrader

Datum van bezoek: september 2019
30 augustus 2019 beoordeeld

Mannen met passie, dat spat er vanaf. Ondernemers met liefde voor eten en gastvrijheid, dat proef je! Hier krijg ik altijd een warme welkom en oprechte persoonlijke aandacht. Daarom blijf ik terug komen!

I had the fish taco special, they beer-battered and prepared the fish in front of me, it was insanely good!!
Definitely recommend!

Datum van bezoek: juli 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende keren híer gegeten. Goede sfeer, uitstekende bediening, aardige mensen. Het eten was subliem. Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Super leuke sfeer en altijd lekker eten.
De eigenaar heeft een leuke babbel en kan je alles vertellen over de gerechten en ingrediënten.
Een echte aanrader!! Vooral de quesadillas!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Tacos & Tequila bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Tacos & Tequila geweest? Deel je ervaringen!