“Kauwgom pizza”

Geclassificeerd als nr. 1.358 van 4.495 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-West
Wijk: Oud-West
2 oktober 2020 beoordeeld

Vol verwachting een tafel gereserveerd om de beste pizza te eten met de belofte dat iedereen zijn korstjes opeet!! Nou wat een tegenvaller, de pizza leek wel van kauwgom en er was niks krokants aan te beleven. de smaak was lekker. De bediening is erg koel en erg zeker van hun zaak die wel wat meer emphatie kan gebruiken

Datum van bezoek: oktober 2020

26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer bij nNea. Zijn er gekomen via internet, maar wat een ervaring. Beste pizza ooit hier gegeten. Heel leuk vriendelijk personeel, wordt goed en snel geholpen! Dit is echt een hele mooie ervaring. Authentieke Italiaanse pizza. Wij gaan Zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: januari 2020
3 december 2019 beoordeeld

Mooi concept voortbordurend op de bakermat van de pizza: Napoli. 40 tot 70 uur gefermenteerd deeg (gerezen) in 60 seconden tot een smakelijke pizza gebakken, Wij namen de Pulled Beef en de Partenope. Overall heerlijk, echt de moeite waard. In detail; top deeg, smakelijk, fijne structuur, droge bodem van onder en toch sappig bovenop. Zeer dikke korst die voor mijn smaak meer knapperig (al dente) mag zijn. De Pulled Beef (15 uur gegaard) was zeer smakelijk maar toch in 60 seconden teruggebracht naar een tikkeltje "droog". De partenope was top, malse en smakelijke octopus op een perfecte pizza. De ontvangst was top, onze mislukte reservering werd ter plekke opgelost door een fijn tafeltje. Verder hou ik van de Italiaanse show; enigszins arrogant en bot maar ook hartelijk en warm.

Datum van bezoek: december 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Fantastisch lekkere pizza’s, vriendelijk personeel, lekkere wijnen. Wat wil je nog meer? Wachttijd is jammer maar het lekkere eten maakt veel goed!!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer smaakvolle, échte Napolitaanse pizza’s bij Nnea. Voor de gewone ‘Hollandse’ pizza moet je hier niet zijn. Zeer vriendelijke bediening. We gaan vast nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2019
nneapizza, Manager van nNea Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2019

Bedankt voor je positieve reactie! We zien jullie graag weer terug :)

Reizigers die nNea Pizzeria bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In nNea Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.