Hoogtepunten uit beoordelingen
Super interessant!

Harry vertelt echt zo boeiend. Super interessante wandeling. Erg leerzaam. Ook leuk om met kinderen ... meer lezen

Beoordeeld op 19 december 2019
472willemijnh
Veel kennis en enthousiasme

Ruud-Stek
Lees alle 8 beoordelingen

Beoordeeld op 19 december 2019

Harry vertelt echt zo boeiend. Super interessante wandeling. Erg leerzaam.
Ook leuk om met kinderen te doen.

Datum van activiteit: december 2019
aangenaamharry, Eigenaar van NTMY Harry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2019

Dank je Willemijn, het was leuk om de stadswandeling In Amsterdam te mogen doen! Nice to meet you Harry

Beoordeeld op 18 december 2019

Ik heb Harry ervaren als een gids die goed voorbereid te werk gaat. Hij heeft een prettige manier van vertellen en doet dit met veel enthousiasme

Datum van activiteit: december 2019

Dank je wel Ruud, leuk te horen van je. De stadswandeling heb ik met veel plezier gedaan! Harry

Beoordeeld op 18 december 2019

Harry is een enthousiaste gids, met veel ervaring. Een interessante en gezellige rondleiding. Een heel leuk vertellend verhaal.

Datum van activiteit: december 2019
aangenaamharry, Eigenaar van NTMY Harry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Dank voor de 5 sterren! Het was een aangename stadswandeling en een hele leuke groep. Tot een volgende keer, Harry

Beoordeeld op 3 september 2019

Harry is een enthousiaste gids die veel weet over uiteenlopende zaken. Niet alleen op het water maar ook aan aan vaste wal is hij als een vis in het water. Mijn kinderen waren erg geboeid door zijn verhalen. Kortom, als je Harry boekt, heb je een erg interessante en gezellige rondleiding. Je steekt er een hoop van op!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie

Het is al weer even geleden maar ik denk met plezier terug aan tour. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, daar heb ik het ook naar m'n zin!

Harry

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Harry is een geweldige gids met veel verstand van zaken. Hij heeft niet alleen aandacht voor het vertellen van wetenswaardigheden, geschiedenis en cultuur maar zorgt ervoor dat iedereen persoonlijke aandacht krijgt. Aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
aangenaamharry, Eigenaar van NTMY Harry, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Dank voor het compliment, dat doet mij goed! Harry