Gratis annuleren tot 08-07-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 09-07-22
Priceline
Gratis annuleren tot 10-07-22
Hotels.comUS$ 118
TraveluroUS$ 133
ZenHotels.comUS$ 162
Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Het is een heel goed hotel met allerlei voorzieningen. We konden gebruiken maken van de hottub en sauna ( op reservatie), gratis parking,.. Het ontbijt is uitstekend goed en heeft van alles te bieden. ( ei, spek, koffie, fruitsappen, broodjes, beleg, …) Het was zeer uitgebreid. De kamers waren netjes en tof ingericht. Je kan met de tram naar het centrum gaan of te voet, wat een zeer mooie wandeling oplevert. Het is rustig gelegen en je hebt een mooi uitzicht. Het personeel is vriendelijk en het hotel wordt zeer proper gehouden. Wij komen terug! Prijskwaliteit top!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 10 januari 2022 via mobiele applicatie

Kamer was netjes en schoon. Jammer dat je het ontbijt zelf beneden moet halen in een klein papiere tasje en bordje( die ze ook in de separeercel in de gevangenis gebruiken). Dit verpeste wel een beetje het eind van ons verblijf zeker voor het geld wat je er voor neer legt. Al met al wel een fijn verblijf! Zeker voor herhaling vatbaar als alles weer open mag en je normaal in het restaurant je ontbijt kn doen.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel met een geweldig uitzicht. Voor ons een fijne uitvalsbasis voor ons tripje naar het Olympisch Stadion (Amsterdamse Zomer). Je staat ook zo met een Uber in het centrum van Amsterdam. Kamers zijn ook schoon en mooi ingericht, wij komen terug.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Verrassend!

Aan de buitenkant kil en zakelijk. Van binnen warm, gezellig, modern. Echt een leuk hotel. Parkeren in de eigen parkeer garage.
Ontbijtbuffet prima!

En super uitzicht vanuit de kamers op zuid en het olympisch stadion.

Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fijn ontvangst door de receptionist. Parkeren kan voor de deur, of op het parkeerdek van het hotel. Tegen Amsterdamse normale tarieven kamer was top! Een schone nieuwe nette kamer, met tv en zelfs een stoomstrijkijzer. Ook de douche en wc keurig schoon. Hotel is voorzien van 2 hottubs en een sportschool.

Omdat we de Amsterdamse zomernacht bezochten in het olympisch stadion, kwamen we na dit feest aan in de lobby van het hotel, hier kon je nog gezellig een drankje doen, en waren de aanwezige personeelsleden zeer vriendelijk en was alles mogelijk! De volgende ochtend was het ontbijt perfect verzorgt, alles was aanwezig voor een goed en lekker ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Vlakbij olympisch stadion, en tram 24 naar de Dam op 2min loopafstand. Uitzicht vanaf je hotel geweldig door de enorme raampartij!
Datum van verblijf: juli 2021