“Hoog niveau”
Beoordeling van Geisha Restaurant & Lounge

Geisha Restaurant & Lounge
Reserveren met
Geisha Restaurant & Lounge is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 321 van 4.446 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Sushi, Japans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al verschillende malen geweest, het eten blijft fantastisch. Ook vanavond genoten. Je ziet het niet meteen liggen als het vroeg donker is, maar binnen is het gezellig. Grote zaak, achterin aan de ronde tafel is het heerlijk zitten. Bediening is zeer vriendelijk en kundig, met liefde worden drankjes en gerechten toegelicht. De sushi is weergaloos, de rainbowrolls zijn om van te dromen. Als ik iets te vieren heb, weet ik waar ik moet zijn.

21 mei 2017 beoordeeld

Met z'n 6-en jaarlijks een bijzonder etentje, dit keer voor het eerst bij Geisha. Perfecte gastvrij ontvangst, tafel aangewezen met aan de ene kant een bank aan de andere kant stoelen. (bankzijde kijkt wel tegen het daglicht door de ramen in, wat lastig is voor de bankzitters). Uitleg concept en menu kaart, prima. Menukaart bestaat niet uit traditioneel voor-hoofd-nagerecht, het zijn voornamelijk gerechten om te delen. Ook kon er gekozen worden uit een 3,4 of 5 gangen chefs-menu, welke wij allen hebben gekozen. ( € 55,- p.p) De wijn en sake konden vooraf netjes geproefd worden. Alles werd netjes uitgelegd door onze zeer vriendelijke, service gerichte tafelheer. We hebben heerlijk gegeten, net genoeg, wel een aanrader, maar Jammer dat het bestelde (platte) water, in flessen met kurk geserveerd werden, toch betaald moesten worden. Betaald water behoor je van zegel te ontdoen aan tafel. Verder bleek dat er nog 3 overige ruimtes waren in het restaurant, welke onduidelijk waren bij reservering en pas duidelijk werden bij het bezoek aan de wc. Wellicht hadden wij toch ook liever in een ander gedeelte van het restaurant willen eten. Deze keuze is ons niet geboden. Roken kan buiten maar er is geen asbak aanwezig.

15 april 2017 beoordeeld

Zeer goede bediening. Vriendelijkheid troef. Eerste maal is het meegevallen, maar deze tweede maal heeft me helemaal overtuigd! De menu was top en het sake arrangement verrassend

28 januari 2017 beoordeeld

Hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten en gedronken. Een aanrader! Adviseer wel om te reserveren. Kom zeker terug.

5 januari 2017 beoordeeld

Mooie inrichting die perfect op elkaar is afgestemd. Leuke attente bediening die goede suggesties geven. Wij namen het 5 gangen verrassings menu, nou echt een verrassing wat een heerlijke gerechten.
De bar is geweldig voor een aperitief, of een drankje na het dineren.

Reizigers die Geisha Restaurant & Lounge bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Geisha Restaurant & Lounge geweest? Deel je ervaringen!