“Vakantie gevoel”

Tapas Bar Catala
Geclassificeerd als nr. 424 van 4.042 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch
Wijk: Centrum
Beschrijving: OVER DE TAPAS BAR CATALÀ AMSTERDAM Gevestigd in een karakteristiek oud pand in het hart van Amsterdam, opende 20 jaar geleden deze grote kleine Tapas Bar haar deuren. Na genoten te hebben van authentieke Catalaanse Tapas of een heerlijke schaal met plaat-gebakken schelpdieren kunt u van hieruit gemakkelijk een bezoek brengen aan de op loopafstand gelegen Dam, de Bloemenmarkt, het Leidseplein of het Rembrandtplein. Ons personeel geeft u graag advies!
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas in een klein restaurant. We hebben aan de bar gegeten, dus veel mee gekregen van de keuken en het personeel. Echt Spaans! Lekker hectisch, maar prima eten.

Schrijf een beoordeling

17 april 2017 beoordeeld

Prima gegeten, in een authentieke Spaanse sfeer. Goede tapas tegen een prima prijs, met een knusse inrichting en prima bediening.

13 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je even terug naar Spanje.. dan is dit de plek waar je de hele sfeer voelt. Deze kleine knusse bar brengt je helemaal terug. Het personeel, de sfeer en het eten is bereid met heel veel passie en liefde!

4 maart 2017 beoordeeld

Dit tentje bestaat al vele, vele jaren en we komen er graag. De tapa's zijn betaalbaar, erg smakelijk en ook echt Spaans! De ruimte is niet zo groot en de tafeltjes staan daardoor vrij dicht op elkaar. Dat vinden wij alleen maar leuk want daardoor raak je vrijwel altijd, als je daar zin in hebt, in gesprek met andere gasten. Zo hebben wij met heel veel nationaliteiten aan tafel gezeten en super leuke gesprekken gehad. Onze favoriet is hier toch wel het brood met Cabrales (kaas), pulpo, de champignons. Oja, de Crema Catalana is hier onovertroffen!!

Gabiota T, Manager van Tapas Bar Catala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Super dat jullie na zo veel jaaren ons blijven wardeeren. Geweldig. Bedankt voor jullie vertrow in ons !!!!

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine tapasbar met een authentieke Spaans/Catalaanse kaart. We hebben heerlijk genoten, vooral de visschotels waren geweldig.

Reizigers die Tapas Bar Catala bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Tapas Bar Catala geweest? Deel je ervaringen!