“Authentiek Spaans, super gezellig, bijna altijd wel een gesprek met andere gasten!”
Beoordeling van Tapas Bar Catala

Tapas Bar Catala
Geclassificeerd als nr. 535 van 4.630 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd
Wijk: Centrum
Beschrijving: OVER DE TAPAS BAR CATALÀ AMSTERDAM Gevestigd in een karakteristiek oud pand in het hart van Amsterdam, opende 20 jaar geleden deze grote kleine Tapas Bar haar deuren. Na genoten te hebben van authentieke Catalaanse Tapas of een heerlijke schaal met plaat-gebakken schelpdieren kunt u van hieruit gemakkelijk een bezoek brengen aan de op loopafstand gelegen Dam, de Bloemenmarkt, het Leidseplein of het Rembrandtplein. Ons personeel geeft u graag advies!
4 maart 2017 beoordeeld

Dit tentje bestaat al vele, vele jaren en we komen er graag. De tapa's zijn betaalbaar, erg smakelijk en ook echt Spaans! De ruimte is niet zo groot en de tafeltjes staan daardoor vrij dicht op elkaar. Dat vinden wij alleen maar leuk want daardoor raak je vrijwel altijd, als je daar zin in hebt, in gesprek met andere gasten. Zo hebben wij met heel veel nationaliteiten aan tafel gezeten en super leuke gesprekken gehad. Onze favoriet is hier toch wel het brood met Cabrales (kaas), pulpo, de champignons. Oja, de Crema Catalana is hier onovertroffen!!

Datum van bezoek: april 2016
Gabiota T, Manager van Tapas Bar Catala, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2017

Super dat jullie na zo veel jaaren ons blijven wardeeren. Geweldig. Bedankt voor jullie vertrow in ons !!!!

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleine tapasbar met een authentieke Spaans/Catalaanse kaart. We hebben heerlijk genoten, vooral de visschotels waren geweldig.

Datum van bezoek: januari 2017
28 november 2016 beoordeeld

Wilde eigenlijk reserveren maar dat doen ze niet, als je moet wachten kan je aan de bar een tapas eten en een overheerlijke cava! We kregen echt het gevoel dat we ook in Barcelona hadden
Het eten was vers, heerlijk en werd bereid waar je bij stond.
Een huiselijk sfeer, met 7 tafels binnen...mensen kwamen echt achterelkaar binnen!!

Echt een TOP tent!!

Datum van bezoek: november 2016
31 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo als in Spanje
Een echte authentieke tapasbar.
Ruime keuze erg lekker incl de wijn. Reserveren is handig ivm de vele Spaanstalige gasten die hier speciaal naar toe gaan.

Datum van bezoek: oktober 2016
25 oktober 2016 beoordeeld

Het is een klein restaurant en het eten is heerlijk Hele vriendelijke bediening en de

wijn is heerlijk. Kortom een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Tapas Bar Catala bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Tapas Bar Catala geweest? Deel je ervaringen!