“Geweldige plek met heerlijk eten”
Beoordeling van De Kop Van Oost

De Kop Van Oost
Geclassificeerd als nr. 1.693 van 4.993 Restaurants in Amsterdam
4 weken geleden beoordeeld

Afgelopen weekend heb ik hier gegeten met mijn vriendin en ik ben fan! Het eten was goed, zeer attente bediening en natuurlijk het geweldige uitzicht! Een absolute aanrader en ik kom zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich goed gegeten. 3 gangen verassing menu.
Voor een steak tartaar. Was lekker, fijn krokant iets erbij.
Hoofdgerecht een visfilet, dorade. Met een venkel salade en een gratin.
Hier was ik niet echt van onder de indruk. Vis was niet heet. Bijna volledig afgekoeld. Salade was lekker.
Portie was echt bescheiden. Eerder een voor dan een hoofdgerecht.
Dessert was warme rabarber met vanille ijs en Amandel crunch. Prima.

Bediening aardig en attent, wijn werd goed aangevuld.
Akoestiek niet prettig.

Helaas werd ik deze avond in t restaurant gestoken door een wesp. Mi bekommer je je dan om je gast. Dat heb ik helaas niet ervaren.

Datum van bezoek: september 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Eten viel tegen, vegetarische gerechten niet goed: saai en smakeloos, fijne bediening, mooie plek als je aan het water zit.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoek je een restaurant in Amsterdam waar je mooi aan het water kan zitten? Dan is De Kop Van Oost een echte aanrader. De kaart is erg uitgebreid waardoor er voor ieder wat wils op de kaart staat. Zowel voor de lunch als diner.

Ik heb een vriend van mij getrakteerd op het verrassingsmenu en we hebben genoten. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
28 juli 2019 beoordeeld

Wij zijn deze week met zn 4en wezen eten voor een verjaardag en alles was goed geregeld. Vanaf het ontvangst, waar ons een glaasje cava werd aangeboden tot aan het dessert waar ze een sterretje in hadden gedaan. De bediening was heel attent en het eten was heerlijk. Ik kom zeker snel nog een keertje terug!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Kop Van Oost bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Kop Van Oost geweest? Deel je ervaringen!