“Topper in oost!”
Beoordeling van De Kop Van Oost

De Kop Van Oost
Geclassificeerd als nr. 1.962 van 4.876 Restaurants in Amsterdam
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten voor een goede prijs. Personeel is vlot en aardig! Het uitzicht en warme ambiance ook fijn!

4 weken geleden beoordeeld

zaterdag middag gestrand op dit zonnige terras.
na een heerlijke fles chardonnay kregen wij toch wat honger.
dus vroegen de lunchkaart, wat verrassend was. net zoals de salade die mij geserveerd werd. kortom: goede keuken, fijne bediening die exact weten wat ze doen. en leuk geprijsd menukaart en wijnkaart. wij komen terug

4 weken geleden beoordeeld

Gisteravond heb ik hier gegeten met een groep vrienden. We hadden een 3 gangen menu waar we zelf van de kaart mochten kiezen. Alle gerechten waren erg smakelijk. De locatie is pracht met uitzicht op het water en de molen van Brouwerij t’ij. Vriendelijk en attent personeel. Wij komen zeker terug!

17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer genoeg geen begroeting bij binnenkomst, na even bij de bar te staan geen reactie, we zijn n maar gaan zitten. Een thee en een koffie duurde best lang. We wilde eigenlijk gaan lunchen, maar toch besloten om ergens anders te gaan. Er was maar één meisje aardig waar we mee af hadden gerekend!

Datum van bezoek: februari 2019
12 februari 2019 beoordeeld

Met een groep van 6 zijn wij geweest maar ook met onze kleine baby tijdens borreltijd, het is een nieuwe parel in Amsterdam. Meerdere keren heb ik ondertussen bij de Kop van Oost gegeten, de prijs-kwaliteit is erg goed met creatieve gerechten, zeer strakke bediening en een hele prettige sfeer raad ik iedereen aan om hier een keer naartoe te gaan. Je zit echt een beetje verborgen, omringt door water. De zomer moet nog komen, maar dan hebben ze ook een mooi terras.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die De Kop Van Oost bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In De Kop Van Oost geweest? Deel je ervaringen!