“Een van de beste Libanese”
Beoordeling van Fenicie Cuisine Libanaise

Fenicie Cuisine Libanaise
Geclassificeerd als nr. 532 van 4.469 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste Libanese restaurants die ik bezocht heb.
Verrukkelijk!
Verse producten, prachtig opgediend en zeer vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: september 2020

13 april 2020 beoordeeld

Gisteren voor het eerst afhaalmenu’s besteld bij dit toprestaurant. De kwaliteit was voortreffelijk, een rijk gevarieerd menu van verse producten zoals, salades heerlijke mazza’s en malse spareribs. Een echte aanrader om eens te proberen in plaats van een pizza te bestellen, prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde

Datum van bezoek: april 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Láng moeten wachten op de bestelde wijn, echt erg lang. Dus ook op het eten. Maar toen het allemaal eenmaal kwam... HÉÉRLIJK! Wat een heerlijke keuken en écht ontzettend goed restaurant!!!!!! Vriendelijk werknemers ook

Datum van bezoek: maart 2020
1 februari 2020 beoordeeld

Restaurant Fenicie is een heerlijke plek. We hebben genoten van een perfect afgewerkte diversiteit aan gerechten en de vriendelijke, nette, gastvrije sfeer. Het was een heerlijke avond en een plek die ik zéker vaker ga bezoeken en zal aanbevelen!

Datum van bezoek: januari 2020
30 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en de sfeer was top! Aanrader om met vrienden of familie eens te gaan eten!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Fenicie Cuisine Libanaise bekeken, bekeken ook

Purmerend, Noord-Holland

In Fenicie Cuisine Libanaise geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.