Beoordeeld op 9 december 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Mooi en sfeervol ingericht en goede bedden. Uitgebreid en goed georganiseerd ontbijt.
Medewerkers zijn erg vriendelijk en gastvrij. Vooral de bartenders zijn top!
Goede locatie met een snelle verbinding naar het centrum. Kortom een echte aanrader!!

Datum van verblijf: december 2019
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Beste Marian,

Wat fijn om te lezen dat je je verblijf zo goed ervaren hebt. Mijn team en ik waarderen het enorm dat u uw feedback met ons gedeeld hebt. Daarnaast zal ik zorg dragen dat dit positieve bericht gedeeld wordt met mijn team.

Ik hoop je snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 23 november 2019

Wat een fijn hotel. Ideale locatie aan metrostation Overamstel. Je bent met een paar haltes in het centrum. Prachtige kamer met Nespresso en flesje water, heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2019
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Beste Annemiek,

Wat fijn om te horen dat je van je verblijf hebt genoten! Ik zal er zorg voor dragen dat mijn team je positieve feedback te horen krijgt.

Wij hopen je snel weer te kunnen verwelkomen bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 11 september 2019

De ontvangst was zeer amateuristisch , onpersoonlijk , rommelig en totaal niet geïnteresseerd. De receptionist heeft ons geen enkele informatie gegeven over b.v ontbijt.
Kamer erg klein , niet schoon , televisie werkte niet.
Helaas geen oplossing voor ons verblijf kunnen bieden door de medewerker. Afhandeling klachten zeer slecht opgevolgd. We zijn vertrokken naar een aangrenzend hotel wat zeker een goede stap was geweest.

Datum van verblijf: september 2019
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Geachte ArnoudB30,

hartelijk dank voor uw feedback, mijn excuses dat het niet gefunctioneerd heeft zoals het had moeten zijn. We gaan met uw terugkoppeling aan de slag, zodat wij kunnen leren van deze ervaring en het anders moeten doen in de toekomst.

Als u mij nog meer informatie wilt geven dan verheug ik mij op een mailtje aan j.j.blaauw@leonardo-hotels.com

Nogmaals mijn welgemeende excuses.

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Super kamers en bed. Alles aanwezig dat er moet zijn. Heel stille airco, alles proper en mooi afgewerkt. Top klasse.

Het ontbijt was heel uitgebreid met live cooking voor een super lekkere omelet.

Enig werkpunt is zeker het VEEL sneller aanvullen van het ontbijt. Op een bepaald moment was er van alles en nog wat tekort.. en tot overmaat stopte ook het tweede kookeiland zomaar en was de wachtrij voor een omelet enorm lang. Er liepen op teveel mensen rond in de zaal i.p.v. aan te vullen. Stel iemand aan die enkel moet aanvullen.

Wordt een SUPER verblijf als de ontbijt puntjes weg gewerkt worden.

Keep going !! Good luck !!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019

Samen met mijn partner in dit hotel verbleven voor 3 nachten.
Vooral de moderne inrichting en de ideale locatie spraken ons aan.
Bij aankomst werden we prima ontvangen, echter viel het ons op dat niet iedereen aan de front office een toeristische achtergrond had. De kamersleutels werden gegeven en er werd niet gevraagd of we een goede reis hadden gehad etc...
Eenmaal aangekomen in de kamer viel het ons direct op dat het niet de kamer was die we hadden geboekt. We hadden via de originele site een ''women-friendly'' kamer geboekt, met dus een tweepersoonsbed. 's Avonds hiermee teruggekomen bij de FO, dit werdt goed opgepakt (tenzij ik de food&beverage bon had aangenomen). We kregen een deluxe kamer met kingsize bed. Dit was super.
In het informatieboek wat op de hotelkamer ligt staat een ''pillow menu'' waarvoor je de FO kan contacteren. Wij vonden de kussens best zacht en wilden graag een hardere. Eenmaal gebeld naar de FO, meisje aan de receptie wist niks van een ''pillow menu'' af en vertelde dat ze maar 1 kussen hadden. Dit vond ik vreemd want je personeel moet daarover wel ingelicht zijn toch? Ze kon ook niet vertellen vanaf weer deze inging.
We wilden ook gebruik maken van de sauna, waarvoor je een lockerkey kon vragen bij de receptie. De receptie vond het nogmaals vreemd dat wij hiernaar vroegen, want de sauna is nog niet klaar?? Jammer dat hier niks van vermeld staat op de website, en datzelfde geldt ook voor de women-friendly kamer.
Fietsenverhuur was uitverkocht, misschien meer fietsen aanschaffen voor zo'n groot hotel. Roomservice besteld, dit was prima maar voor de grote honger zou ik geen salade bestellen.

Voor de rest hebben we een prima verblijf gehad en de locatie is top met het metrostation aan de overkant van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Beste Sunshiner80,

Bedankt voor het delen van uw feedback.

Ik ben blij te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.
Ik zal uw feedback delen met de Front Office Manager, zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren.

Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen.