“Heerlijk tapas gegeten tijdens Koningsdag 2017”
Beoordeling van Paso Doble

Paso Doble
Reserveren met
Paso Doble is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 688 van 4.042 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
1 mei 2017 beoordeeld

Wij (4 pers.) hebben heerlijk gegeten en gedronken op Koningsdag buiten op het terras van Paso Doble. Dat doen we eigenlijk elk jaar op Koningsdag. De mannen dronken gin-tonic: Gin Mare met 1724-tonic. En dat voor slechts € 7,50. De dames dronken Sangria wit en rood.Tussen de borrels door hebben we heerlijke tapas gegeten, zoals gamba's, patatas brava, sardientjes en gehaktballetjes. En...alles werd keurig door de ober (eigenaar?) bijgehouden en de rekening was correct opgemaakt. We hebben ons prima vermaakt en komen zeker terug! Met dank voor de genoten gastvrijheid.

Schrijf een beoordeling

13 april 2017 beoordeeld

geode service lekker gegeten. prijs niet echt goedkoop maar gezien de kwaliteit wel redelijk. Nadeel parkeren is betaald tot 12 uur in de avond.

6 maart 2017 beoordeeld

Het is alweer enige tijd geleden dat we bij Paso Doble waren.
zoals we hadden verwacht ; het smaakte weer heerlijk.

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig, vriendelijke bediening en vooral tapas zoals het bedoelt is!
Prijs ook prima!
Aanrader!

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uit eten met vriendinnen, lekkere sangria en heerlijk eten, voor ieder wat wils. Bediening ook goed en leuke Spaanse sfeer hang er, zeker een aanrader.

Reizigers die Paso Doble bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Paso Doble geweest? Deel je ervaringen!