“lekker eten snelle bediening”
Beoordeling van Paso Doble

Paso Doble
Reserveren met
Paso Doble is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 875 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
13 april 2017 beoordeeld

geode service lekker gegeten. prijs niet echt goedkoop maar gezien de kwaliteit wel redelijk. Nadeel parkeren is betaald tot 12 uur in de avond.

6 maart 2017 beoordeeld

Het is alweer enige tijd geleden dat we bij Paso Doble waren.
zoals we hadden verwacht ; het smaakte weer heerlijk.

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellig, vriendelijke bediening en vooral tapas zoals het bedoelt is!
Prijs ook prima!
Aanrader!

27 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uit eten met vriendinnen, lekkere sangria en heerlijk eten, voor ieder wat wils. Bediening ook goed en leuke Spaanse sfeer hang er, zeker een aanrader.

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is één van mijn meest favoriete restaurantjes in Amsterdam. Het is typisch Spaans, altijd druk en dat met reden: het is ontzettend goed vertoeven hier. Leuke locatie in de Westerstraat!

Reizigers die Paso Doble bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Paso Doble geweest? Deel je ervaringen!