TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 21 van 5.009 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden erg vriendelijk en gastvrij ontvangen toen we binnen kwamen. Het eten was super lekker, die kip was helemaal niet droog. De pulled chicken taco’s waren heel erg lekker! Onze ervaring was super, we gaan het zeker aanbevelen! En we komen ook terug!!

Datum van bezoek: september 2019
TheChickenBar, General Manager van The Chicken Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hi Emma,

Dank voor de geweldige review. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!

22 augustus 2019 beoordeeld

Een echte aanrader! Geweldige sfeer, super lekker eten en super leuke bediening. Wat je ook van de kaart kiest, het is allemaal even lekker. Omdat we met 4 waren hebben we eigenlijk alle voor- en hoofdgerechten besteld en gedeeld. De kip is Ongelofelijk mals, een echte aanrader( vooral voor de grote eter). De spareribs vallen zo van het bot. Perfect gewoon. Top tent!

Datum van bezoek: augustus 2019
TheChickenBar, General Manager van The Chicken Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Hi Patty en Joop,

Dank voor de geweldige review en super om te lezen dat jullie werkelijk alles hebben geprobeerd! Dat zou iedereen moeten doen. ;-) Hopelijk tot een volgende keer!

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, super sfeer en inrichting! Aanrader: neem de hele kip!

Hi Juliam

Dank voor de 5* review. Hopelijk tot een volgende keer!

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. De kip is echt lekker sappig. SUPER vriendelijke bediening .
Een aanrader, zeker voor mensen die graag kip eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
TheChickenBar, General Manager van The Chicken Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Hi Dries,

Dank voor de superfijne review. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

3 augustus 2019 beoordeeld

Het personeel is heel vriendelijk en snel in de bediening. De kip is erg sappig en smaakvol. We hebben genoten van de gastvrijheid en het menu. Ook de interieur is erg sfeervol en je kunt er gezellig tafelen!

Datum van bezoek: juni 2019
TheChickenBar, General Manager van The Chicken Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Hi Courtney,

Onwijs bedankt voor de superfijne review. Dit is precies waar The Chicken Bar voor staat. Hopelijk tot een volgende keer!

Reizigers die The Chicken Bar bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In The Chicken Bar geweest? Deel je ervaringen!