“Verborgen juweeltje”
Beoordeling van La Favela

La Favela
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
La Favela is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.745 van 4.662 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
20 november 2018 beoordeeld

Wauw , ben hier via sociale media terecht gekomen. Maar de foto;s liegen er niet om en is in het echt nog mooier. Wat een goede sfeer hangt hier!! Heb een picanha met sweet potato frietjes en curry mayo gegeten. En me vriendin de rumribs (700gram!!). WAUW dit was boven onze verwachting, wat heerlijk. Coctails en bieren in overvloed. komen zeker nog eens terug.

15 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tent en de entourage is erg sfeervol. Prijzen zijn prima. Keuze uit veel diverse bieren vind ik altijd wel prettig. De hoeken zijn wel donker maar de ook sfeervol. Personeel vriendelijk. Zou zeker terugkomen

11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooi restaurant als je hem kan vinden. Ze hebben alleen een bordje voor de zaak staan met hun naam erop en geen grote letters op de gevel. We werden netjes ontvangen. Mochten kiezen uit een aantal plaatsen. Hele vriendelijke dame. We krijgen ons hoofdgerecht wat er in 1e instantie goed uitziet. De lady steak. Alleen is hij zeer lauw. Er komt een andere dame ons helpen en als toppunt gaat ze met haar vingers aan onze steak zitten om te voelen. Heel teleurstellend. Ze zegt dat hoort zo. Wij geven aan Uuuhhh nee. Vlees hoort goed warm te zijn. Ze wou het niet geloven. Na 3 min discussiëren..... Gaat ze met de steaks naar de keuken. Komt ze terug en geeft aan dat de kok ze wel even terug legt... Nee dank je wel gaven we aan. Je hebt er aan gezeten. Dus we kregen na veel aanmodderen een nieuwe. Alleen onze side disches stonden er ook al. Wat voortreffelijk heerlijk was. Toen we het vlees kregen was het heet en heerlijk. Alleen de dame was heel erg onbeleefd. We konden alles zien wat voor gezicht ze trok nadat ze gespuwd had bij haar collega's. Tja spiegels. Al met al kwam de 1e dame die ons ontvangen had en bood ons een drankje aan.

2 november 2018 beoordeeld

Echt een aanrader. Super mooie zaak, sfeer is heel goed!!
Heerlijk gegeten en gedronken. Komen zeker terug

Datum van bezoek: oktober 2018
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze locatie is omgetoverd tot een restaurant/lounge area en club.

Het interieur is geweldig plus het eten is top.

Na het eten nog heerlijk genoten van een cocktail en daarna de voetjes van de vloer.

Een echte aanrader voor een ieder die een x iets anders wil in Amsterdam!!!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die La Favela bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In La Favela geweest? Deel je ervaringen!