“Modern en verzorgd”

Geclassificeerd als nr. 498 van 4.970 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Westpoort
Wijk: Westpoort
4 augustus 2019 beoordeeld

Vorig jaar hebben we hier een heerlijk diner gehad. De plek is bijzonder. De gerechten zijn erg lekker. De service is perfect. Is helaas in Amsterdam niet altijd het geval. Een beetje prijzig, maar de prijs/kwaliteit klopt. Binnenkort komen we lunchen om te proeven of het nog net zo lekker is.

Datum van bezoek: september 2018

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten vanavond bij Lars. Met een warm welkom, heerlijk genoten van alle amuses en heerlijk 5 gangen menu.
De signing is helaas door gemeentebesluiten niet op orde, maar wordt hard aan gewerkt. Dit restaurant is een aanrader en zal zeker groeien naar de top! Zit bij het Mariott hotel. We zien uit naar een volgend bezoek. Bedankt Lars en personeel!

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld

Tweede keer in een korte tijd dit restaurant bezocht. Lars heeft voornamelijk de gunfactor, maar zeker niet onterecht. Het eten is fantastisch, de bediening en het personeel super top en kundig! Dit was zeker niet mijn laatste keer. We hebben de nieuwe 8 gangen genomen(uiteraard)want, waarom niet meteen de full experience? De uitschieters waren de Zwezerik, de Ree, de langoustine en de pina colada. Wat een topgerechten!

Datum van bezoek: juli 2019
21 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte ontdekkingstocht naar een uithoek van de Houthavens met wijdse uitzicht over het IJ. Top-keuken, creatief en verfijnde gerechten, kunstwerken om te zien en proeven. Interieur iets speels en bediening relaxt allebei met een sjiek randje.

Datum van bezoek: juni 2019
8 juni 2019 beoordeeld

Heel vriendelijk staf en personeel ,overheerlijke hapjes , menu allemaal super lekker.
110 % aan te raden en we heel graag terug komen..

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Lars Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Lars Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!