“even eten in Amsterdam”
Beoordeling van Harmsen

Harmsen
Reserveren met
Harmsen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 74 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Sommige gasten noemen ons restaurant liefkozend 'Klein Parijs'. Wij houden van deze vriendelijke bijnaam. De sfeer is ons restaurant doet denken aan een Franse bistro. Restaurant Harmsen ligt aan een van de sfeervolste en historische straten van Amsterdam: Utrechtsestraat. Kom gerust wat drinken aan de bar, geniet aan tafel van ons Mediterrane menu met een knipoog naar de oosterse keukens. Houdt u van wijn? U zult ongetwijfeld uw favoriete wijn vinden in onze uitgebreide wijnkaart. We hopen snel (weer) te ontvangen.
2 juni 2018 beoordeeld

klein restaurant, maar heerlijke keuken.
lekker gegeten, spaghetti con vongole was heerlijk, zeer vriendelijke bediening.
een nadeel, tafels op het terras te dicht op elkaar, mensen kunnen niet passeren zonder dat je recht staat, dat is wel storend als je aan 't eten bent, vandaar mijn 4/5 ipv 5/5

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na enige tijd er niet te zijn geweest heeft chef Harmsen ons weer weten te verrassen. Heerlijke pure dagverse gerechten. Lekkere bijpassende wijnen. Prettige bediening en een goede sfeer in het restaurant. Kortom een topzaak!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant vonden we dankzij trip advisor. En de goede score bleek meer fan terecht. Aardige bediening. Goed gegeten
Zowel de entrecote als de asperges zijn ons uitstekend bevallen.
Diverse wijnen per glas te bestellen.
Een prima keuze dus restaurant Harmsen.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening prima. Kwaliteit gerechten goed. De oesters waren niet heel geweldig alleen.
Kaart niet heel spannend, maar de aardige bediening, de inrichting van de zaak, de leuke bar beneden maken dit tot een leuk restaurant. Ga nog een keer terug!

2 maart 2018 beoordeeld

Nadat we een kleine tocht hadden gemaakt door de Utrechtse straat kwamen we terecht bij restaurant Harmsen. We hadden niet gereserveerd maar er was gelukkig nog plek voor 3 gasten. We mochten beneden zitten bij de keuken. Vooraf calamari fritti genomen, dit was werkelijk de beste die ik ooit heb gegeten. Heerlijk zacht, krokante korst en licht pittige saus erbij. De shortribs waren ook zalig, viel van het bot af en was heel mals. Ze hebben een leuke wijnkaart en de gerechten zijn heel erg betaalbaar.

Reizigers die Harmsen bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Harmsen geweest? Deel je ervaringen!