“Bijzonder goed gegeten!!!”
Beoordeling van Harmsen

Harmsen
Reserveren met
Harmsen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 74 van 4.445 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Grachtengordel
Beschrijving: Sommige gasten noemen ons restaurant liefkozend 'Klein Parijs'. Wij houden van deze vriendelijke bijnaam. De sfeer is ons restaurant doet denken aan een Franse bistro. Restaurant Harmsen ligt aan een van de sfeervolste en historische straten van Amsterdam: Utrechtsestraat. Kom gerust wat drinken aan de bar, geniet aan tafel van ons Mediterrane menu met een knipoog naar de oosterse keukens. Houdt u van wijn? U zult ongetwijfeld uw favoriete wijn vinden in onze uitgebreide wijnkaart. We hopen snel (weer) te ontvangen.
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige avond gehad bij Harmsen! Heerlijk gegeten en leuk contact met de bediening! Ik kon moeilijk tussen de gerechten kiezen! Het was een originele menukaart. De bediening wist veel te vertellen over het eten en de wijnen. We komen hier zeker terug!

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht beland omdat 't Fornuisje (good memories, still good food) ons adviseerde hier te gaan eten. Vooraf Thaise spinazie soep, lekker pittig, heerlijk!
Als hoofdgerecht zalige Bavette, goed gebruik van kruiden en lekker mals! En echt waar, de beste frietjes EVER! Normaal laat ik die staan. En dat op maandagavond, de zaak zat helemaal vol! Ongetwijfeld ook door de goede, down to earth bediening. Dus: genoten

20 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant, zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en een mooie plek. Verschillende keren geweest altijd even hartelijk ontvangst

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend diner met vrienden, voor ons bezoek aan het Muziektheater (minder dan 10 minuten lopen).

De meesten van ons gezelschap kozen voor elementen van het menu van de dag: vooraf een overheerlijke bietensoep met mierikswortel, gevolgd door heerlijke, gegrilde tonijn of kalfs entrecote. Allemaal verrukkelijk en ruime porties. Maar 1 van ons nam het dessert van citroentaart (de overigen dachten aan de slanke lijn).

Heel gezellige ambiance en goede bediening.

Een aanrader voorafgaand aan een theater-, ballet of muziekvoorstelling in het Muziektheater (de Stopera).

8 maart 2017 beoordeeld

Gezellig restaurant midden in Amsterdam en zeker een bezoek waard het eten is heerlijk goede wijnen en niet te duur!

Reizigers die Harmsen bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Harmsen geweest? Deel je ervaringen!