TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 3.072 van 5.004 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Slotervaart-Zuid
Wijk: Slotervaart-Zuid
14 september 2019 beoordeeld

Het is een kleine restaurant met een slechte afzuigsysteem. Het ruikt er heel erg naar vis, wat natuurlijk logisch is. Het was alleen niet zo fijn tijdens het dessert. Het eten is wel oke, maar niet ontzettend lekker. Te veel zout, hoewel dat persoonlijk kan zijn. Kipfilet twee keer teruggestuurd en kwam derde keer nog steeds half rauw terug. Crème brulee had niet de juiste consistentie: het was een vanille soepje en churros leken op brood. Prijs-kwaliteitverhouding klopt ook niet helemaal. Het is eigenlijk te duur voor de locatie en voor wat je krijgt. Je kan dan beter lekker eten bij The Seafood Bar.

Datum van bezoek: september 2019

12 juli 2019 beoordeeld

Het eten is lekker en leuke sfeer, maar ik was niet zo blij met het hoofdgerecht. Alle familie leden hadden zalm besteld. Wij kregen er letterlijk 2 dunne plakjes courgette onder. Op het menu staat zalm met groenten. Zalm was verder goed maar groenten was ver te zoeken. Dit maakte het hoofdgerecht zeer karig en telleurstellend voor de familie onder ons die echt trek had eten. Er werd nog wel friet bij geserveerd. Wij kregen ook geen brood bij het gerecht. Dit was waarschijnlijk vergeten. Jammer!

Datum van bezoek: mei 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Gegeten met collega’s na een teamuitje. Beetje chaotische bediening, het ene gerecht was er heel snel, op je volgend gerecht moest je weer lang wachten. We zaten aan een wat grotere tafel achterin de ruimte, half verscholen achter de keuken aan de achterkant van de zaak, waar de achterdeur ook steeds open en dicht ging. Eten was prim, maar verre van speciaal. Ondanks de prima avond kan ik geen enkele reden bedenken waarom ik hier in de toekomst nog een keer op gaan eten. Wellicht geen goede match tussen klant en restaurant.

Datum van bezoek: februari 2019
30 maart 2019 beoordeeld

We gingen er met vier mensen eten om iemands verjaardag te vieren. We kregen wat brood met zalige aïoli. Drie mensen bestelden soep, ik niet, maar ik kreeg een klein kommetje soep van de zaak om niet zonder eten te hoeven wachten tot de anderen hun soep op hadden. Dat vond ik heel aardig, en klein beetje wilde ik wel eten, en de soep was heerlijk, heel lekker gekruide wortelsoep. De schotel met gegrilde vis was ook heel goed, ook de gegrilde inktvisringen, knapperig gebakken en niet rubberig. Ze serveren geen alcohol, dat vond ik wel een beetje jammer, maar niet onoverkomelijk.

Datum van bezoek: maart 2019
22 oktober 2018 beoordeeld

Restaurant is nog niet zo lang open, maar het is vanaf de opening heel druk. Zonder reservering is het helaas niet mogelijk om een tafel te krijgen. Er staat veel lekkere vis op de kaart; minpunt is dat er geen alcohol wordt geschonken.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Porto Marina 2 bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Porto Marina 2 geweest? Deel je ervaringen!