Vandaag geopend: 09:00 - 17:00
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf US$ 9,72
vanaf US$ 68,59
vanaf US$ 51,44
vanaf US$ 22,86
Beoordeeld op 16 november 2018 via mobiele applicatie

Een bezoek aan Gassan is zeker de moeite waard. Wel van te voren een rondleing boeken op internet. Wij kregen een hele leuke en interessante rondleiding in de oude diamant slijperij. Historie, techniek informatie over stenen en slijpen. Live wordt er ook geslepen. Mooi om te zien. En natuurlijk krijg je ook sieraden te zien en natuurlijk kan je die ook kopen.

Datum van activiteit: november 2018
GassanDiamonds, Customer Relation service van Gassan Diamonds Tour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Beste 924antone,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

GASSAN Diamonds

Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Weinig mensen kennen de geschiedenis van dit pand en de diamantslijperij. Zelfs niet alle Amsterdammers. De rondleiding is professioneel en laagdrempelig omdat de manier van ontvangst voor gasten hetzelfde is als 70 jaar geleden.

Datum van activiteit: oktober 2018
GassanDiamonds, Customer Relation Service van Gassan Diamonds Tour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2018

Beste Jara H,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om uw recente ervaring bij ons te delen. Wij zijn blij om te lezen dat u het als prettig heft ervaren. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

GASSAN Diamonds

Beoordeeld op 13 november 2017

Wij zijn bij Gazzan geweest in de winkel en boven om een ring te laten maken. Het was een aangename ervaring.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Vandaag waren wij bij Gassan en mocht ik een nieuwe steen uitkiezen voor mijn "choices ring" de ontvangst is super gastvrij en met de vakkundige hulp van Monique hebben we een keus kunnen maken uit de vele mogelijkheden. Echt een passend cadeau voor onze trouwdag en een blijvende herinnering. Wij komen graag terug, want bij Gassan weten ze wat service is, de portier op het parkeerterrein, de vriendelijke receptie en de vakkundige verkoop medewerkers die weten waarover ze praten! TOP
Natuurlijk hebben wij ook naar het slijpen gekeken en het enorme aanbod van juwelen bewonderd.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag de Rolex tour gedaan. Na eerst de slijperij bezocht te hebben, in de Rolex shop beland. Mooie uitleg over het uurwerk mogen krijgen. In de tekst werd er aangeboden dat je Rolex schoongemaakt zou worden hier is het helaas niet van gekomen. Leuke goodie bag gekregen. Voor 35 eur p.p ietwat aan de dure kant.

Datum van activiteit: juli 2017